Gå til innhold

Hva tror dere om dette?


Happiness♡*en jente&en gutt*

Anbefalte innlegg

Leste i norsk ukeblad og der sto det en diett der man skal drikke grønnsakssuppe og spise noe mat, og så skal man kunne gå ned 4kg på ei uke....

 

Er det mulig? Og i såfall, vil vekttapet bli varig om man passer på litt etterpå?

Høres sikkert teit ut som kan vurdere noe sånt, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres for godt ut til å være sant. antar at du stort sett bare taper vann og da komemr det på igjen med en gang etterpå. kroppen rekker jo ikke begynne å forbrenne noe særlig på ei uke heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ned 4,4 kg på en uke jeg.. men på helt vanlig diett.. pluss at jeg hadde mye vann i kroppen den tiden.. :) så det er mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som sykehusdietten...den er beskrevet på kokeboksiden her på dib. Men på den kunne en hele 8 kg på 1 uke.

Er frista til å prøve den....men suppa besto av myyyyeeee løk og spørs om vesla tåler det. Men har ikke helt troen på hele 8 kg på en uke heller!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja suppa var lagd på løksuppe pose samt at det er kål i den...hehe, kanskje ikke det lureste når jeg ammer.

 

Monika; 8kg på ei uke hørtes litt mye ut. Har ikke tro på 4 engang, men ble fristet til å prøve siden dietten går ut på å spise mat, ser ikke ut til at jeg må sulte meg i hjel. Gikk jo ned mye da jeg gikk på diett med mest proteiner, og holdt vekta et helt år, til jeg ble gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ene dagen kunne en spise gr.saker, og andre frukt, og en dag med biff og tomater... kanskje vi skal prøve

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Er skummelt med sånne "superslankekurer". Det ender som regel opp med at man legger på seg igjen det samme og av og til litt til etterpå. Jojo-slanking er vel kanskje ikke veien å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, enig der, jeg tar det heller over lang tid enn å plutselig rase nedover. Det tror jeg ikke kroppen har godt av heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sykehusdietten fucker opp forbrenninga di.

Anbefales ikke.

 

Den er laga for dom som må ned non kg fort.

Altså før operasjoner og sånn.

Derfor kalles den sjukehusdiett.

 

Dessuten må ikke dere som ammer slanke dere, fettet som brytes ned gir fra seg et giftstoff som går over i mjølka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...