Gå til innhold

noen som er alene med 3 barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har jeg krav på når jeg er alene med 3 barn? når man sier dobbel barnetrygd,vil det da si dobbel barnetrygd for ett barn,eller for alle 3?

og hva utgjør alt det andre?

 

sitter med et hus som vi begge eier,men jeg blir boende med barna..noe vi har blitt enige om..

 

håper på mange svar da dette er relativt nytt for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får barnetrygd for ett barn mer enn det du har, dvs du får for 4 barn.

Skrevet

Er du i jobb, hvor gammle er barna??

 

Er du uten jobb får du:

Overgangsstønad 9300 kr

4 barnetrygder

Bidrag

Har du noen i bhg/sfo får du dekket 64 % av disse kostnadene.

 

Har du annen inntekt får du redusert overgangsstønad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...