Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 hva har jeg krav på når jeg er alene med 3 barn? når man sier dobbel barnetrygd,vil det da si dobbel barnetrygd for ett barn,eller for alle 3? og hva utgjør alt det andre? sitter med et hus som vi begge eier,men jeg blir boende med barna..noe vi har blitt enige om.. håper på mange svar da dette er relativt nytt for meg..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 du får barnetrygd for ett barn mer enn det du har, dvs du får for 4 barn.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Er du i jobb, hvor gammle er barna?? Er du uten jobb får du: Overgangsstønad 9300 kr 4 barnetrygder Bidrag Har du noen i bhg/sfo får du dekket 64 % av disse kostnadene. Har du annen inntekt får du redusert overgangsstønad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå