Gå til innhold

REKKEHUSHAGE - hvor finne idéer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finne noe så enkelt som forslag (bilder) på hvordan en tradisjonell firkantet rekkehushage kan se ut? Hvordan beplante den og organisere den for at den skal bli litt trivelig. Jeg kan ikke så mye om planter. Hadde vært supert om det fantes bilder man kunne titte på for å finne sin ideelle hage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.rhs.org.uk/advice/design/design2.asp

Dette er nettstedet til Royal Horticultural Society. De har mange gode tips! Skulle tro at de fleste plantene som klarer seg i England også kan overleve i Sør-Norge - bor du lenger nord bør du nok snakke med en gartner og forsikre deg om at ikke planteriket avgår ved døden en frostnatt.

Skrevet

Tusen takk. Da tar jeg en titt på siden!

Skrevet

Du kan også ringe en annleggsgartner som ikke tar noe for å komme med tips, forslag og pris... De fleste hagedesignere gjør det!!!

Skrevet

Ellers kan eg anbefale www.hagegal.no og www.hushjemhage.no - mange gode tips, når du har kommet i gang med planlegginga!

Skrevet

Det er en veldig fin og inspirerende bok som heter city odling, om planter i alt fra krukker og balkonger til by-hager som rekkehushage.

Skrevet

i Aschehougs store hagebok er det mange fine ideer... Jeg har nettopp lagt om hele rekkehushagen min...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...