jabbi Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Samboer'n har spurt noen ganger, men jeg har vært skeptisk til å knulle i toer'n. Jeg har tenkt mer og mer på det nå når jeg er gravid og i går slapp han til.... Det var egentlig ganske deilig, men ..... Er det litt kinky eller er det normalt og knulle i rumpa'? Hva synes dere?... Føler meg litt "rar"? Er det en "graviddille"?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Toer'n er deilig å knulle i. Jeg elsker å bli knullet der av samboeren min. Vi har knullet i toer'n både før, under og etter svangerskapet. Like deilig alltid!
Knoppen28 Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 hallo!! tror nok det er ganske vanlig ja.....-alle mine venner gjør det uten at det er noe vi snakker om. Bare pass litt på for det kan gjøre skikkelig vondt om han ikke er forsiktig, viktig med mye glidekrem eller anal-krem som også selvsagt gjør det enda mindre vondt. Er man så kåt at man greier å slappe av å nyte det kan det gi de deiligste orgasmer, helt sant:) klem til deg
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 hmm.. Vi driver og prøver ut dette her, men jeg har et spørsmål.... Hva gjør dere FØR dere setter i gang? Tenker på hygiene og vask ol...Vil jo nødig at det skal være "noe" der bak liksom.... Teit spørsmål kanskje..men jeg lurer... Takk..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Er man VELDIG redd for at det skal være "noe" baki der, kan man ta klyster... men det tror jeg egentlig ikke at noen gjør. Hvis du ikke kjenner noe til at du må på do i nærmeste fremtid, skal det heller ikke være "noe" i den nederste del av endetarmen. Vi har iallfall aldri hatt noe "uhell", hehe... Men å dusje først, det gjør vi!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Takk for svar.. Er ikke at jeg tror at det er noe der...men bare tanken på det er jo ikke så appetittelig akkurat...dakar mannen min.. hehe Men iallefall, i kveld skal det prøves!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 By the way.... Leser at man ikke skal bruke vibrator inni seg når man er gravid pga hjerte-slagene til den lille osv...gjelder det i toer'n også? Dumt spørsmål det her også kanskje..men det er liksom ikke måte på hvor usikker man blir og alt man begynner å lure på når det gror der inne!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 Hva med hemorider da??Tarmen blir jo sprengt ut litt og da øker sjansen for å få hemorider. Nei rompesex er for homser!
tjorven 1 Skrevet 17. mai 2006 #10 Skrevet 17. mai 2006 hmmm men det kan jo faktisk virke litt motsatt også hemorider kommer pga økt trykk nedover i tarmen og pga manglende sirkulasjon... med forsiktitg toern sex blir det jo litt press "andre veien" og sirkualsjonene øker... kansje forebygende, men ike å anbefale når man sliter med det kanskje....men rompe sex er absolutt for meg, men jeg finner det kinky.. må være i humør, eller så må han virkleig være detr litt slem liksom med spanking, og røff sex da blir det liksom litt ja.. jeg liker de stundene når jeg føler meg totalt dominert... det gjør han til skikkelig mann liksom... men for all del til hverdags er vi ganske så jevne, men i senga liker jeg innimllom litt hardcore, litt mere forsiktig nå ikke fordi jeg er redd for den lillie men det blir liksom litt feil for begge å bli tatt for hardt med en liten i magen....men litt blir det jo.... nei godt for all som liker det..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Rompesex for homser!!!!!! Liker du ikke oralsex heller? Du vet at det er det "lesber" driver med. Nei, jeg har ikke kommet så langt som til analsex, men ser ike noe i veienn med det så lenge dette er noe som gjor oss begge godt. Liker man det ikke så bare lar man vær.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #12 Skrevet 21. mai 2006 Bare vær forsiktig, regner med at dere har hørt om analprolaps, dette er litt småflaut å komme inn til legevakt/sykehus for;)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #13 Skrevet 23. mai 2006 har hatt anansex med tidligere kjærester og syn dette var veldig deilig. har ymtet frempå mange ganger til min samboer om at jeg ville prøve dette. har selvfølgelig ikke sagt at jeg har prøvd det før, men han sier bare at der skal det ting ut og ikke inn. Trur han synses dette er ekkelt eller kanskje at dette er et tabuemne for han (han har ikke så lett for å snakke om sex). har så lyst å utforske og prøve ting med han men føler ikke at jeg når frem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå