Gjest Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 ...dere som var i forhold...? Hvordan gikk det økonomisk, følelsesmessig,og med barnet.. .. ..? Er så utrolig redd for å velge noe feil nå.. ..
Anna-Elisabeth kom 17mai Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 well..with me everything was simple( i mean how we splited up).Were together for 2,5 years.Then i got pregnant and we splited up (i had to choose..and i chose a baby). Økonomisk..before i moved i got 10000,- from him and that was all. Thanks God i have my mother..she is giving me a lot of support.Anyway in the beggining we had some money problems..but now it got little bit better:) Im not expecting any support from the father of the baby..i just dropped this hope sometime ago.(not gonna go in to details..its gonna be a long story then) For now we r having some contact..here and then.Of course i dont want to force him for anything.. Now im 36 weeks på vei and im looking forward )
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Det gikk fint med oss. Jeg flyttet fra sambo da sønnen vår var 4 mnd. Tøft å ha ansvaret alene, følte jeg aldri var uthvilt osv. Men etter noen mnd gikk det seg til Fikk oss leilighet og fikk et nytt liv fylt med glede i stedet for mistrivsel. Økonomisk har det gått helt okey, jeg hadde jobb å gå tilbake til etter permisjonen. Det er jeg glad for. Følelsesmessig, tja...opp og ned. Møtte han jeg bor sammen med nå etter 7-8 mnd og livet ble rosenrødt igjen. Angrer ikke ett sekund på at jeg dro. Lykke til med avgjørelsen din
Gjest Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Takk for svar.. .. Er helt i oppløsning nå, dette er utrolig tøft.. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Er så redd for å skuffe mennesker, og har til nå valgt å skuffe meg selv i stedet.. .. Men nå snører det seg sammen for meg. Får ikke puste! Takker for svar igjen, vil gjerne ha flere
♡ [email protected]♡ Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 tror jeg har det litt som deg redd for å velge feil.. men saken er at jeg vil hvere sammen med han.. men er redd for å bli såra igjen og igjen.. og tenker da at kanskje det er bredre å stikke og heller ha det JÆVLIG i noen mnd .. mei vet ikke jeg=) lykke til gjerne prate med mag på msn vis du vil=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå