Gå til innhold

Vondt når jeg går


MissHønemor

Anbefalte innlegg

spesielt etter en lang arbeidsdag. det stikker og stikker i bekkenet/symfysen, får skikkelig nedpress, og noe som kjennes ut som kynnere. skulle nesten tro at fødselen var i gang... :-P Det er skikkelig ubehagelig, må nesten stoppe opp noen ganger. Flere som har det sånn? Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har har også hatt det sånn i perioder. Mye press nederst i magen og ut på sidene. Ringte for å høre med sykehuset og de sa at det mest sansynelig kom av at man er i en veldig vekst fase og at livmoren og andre sener strekker seg. Jeg må noen ganger sette meg ned når kynnerene blir for harde, men hvis de ikke kommer gjevnlig med mindre mellomrom enn 10 minutter, var det bare å sette seg ned og ta det med ro til de går over. De sa jeg gjerne kunne komme inn til en sjekk, men da det er veldig i perioder så har jeg latt være. Tar det heller ekstra med ro og går sakte og forsiktig, noe som ikke er helt vant for meg da jeg stort sett har et høyt tempo og langer av gårde. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn også. Jeg tror at smertene i korsryggen kommer av at jeg prøver å "reise" meg opp i ryggen, altså, det begynner å bli tungt så jeg føler jeg synker fremover. Dårlig forklart!;p

 

Det strammer og strekker noe sykt når magen vokser hurtig hos meg iallefall, så kanskje det er noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...