M@amma36 Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Hei nå har jeg hatt dåp for 4 gangen,men denne gangen slet jeg med å finne noen blå blomster i blomster butikken.De hadde bare sånne blålilla blomster så jeg endte opp med det.Var ikke heller så lett å finne blå lys heller.Fant noen tvinna blå.Så bordet mitt ble ikke mye vellykka syns jeg.Så derfor folkens så har jeg åpnet min egen nettbutikk som man kan få tak i nettopp disse tingene.Håper jeg kan hjelpe andre istedet. www.dku.no
lifa og Eline Skrevet 4. mai 2006 #2 Skrevet 4. mai 2006 Hei Har vært innom nettbutikken din og det er mye flott der. Vi har dåp 25.05 og allerede når vi fikk leie lokaler begynte vi leting til bordpynten. Fant litt her og der. Ikea blant annet vi bor i Oslo så vi har mange butikker å snoke i. Eneste som ikke er bestemt enda er blomster. Mannen min mener det vil bli mest elegant med en høy blomst i vasen, mens jeg kunne tenke meg 3 i vasen. Blir spennende å se hvem av oss som drar det lengste strået.
Carina, Une & lillebror :) Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Rene blåe blomster er ikke det enkleste å få tak i. Men om du tar kontakt med blomsterhandleren en uke før du trenger blomstene, så skal de ha muligheten å skaffe det aller meste fra Holland =) (Selvfølgelig avhenger det litt av sesong, erteblomster er feks vanskelig i desember) I butikken der jeg jobber bestiller vi alle blomstene på onsdag, da er det levering på det vi måtte ønske uka etter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå