Gå til innhold

Noen som plutselig er like sliten som i 1.tri? (samme som 3.tri)


Siza m/prinsesse og juleprins

Anbefalte innlegg

Fader å altså, hatt fri siden fredag, men orker ikke en damn shit om dagen. Såvidt jeg orker stå opp...!!

Driver med praksis om dagen, å har bare ut mai igjen nå.. Ser mørkt på det hvis jeg skal være sånn resten av tia...

 

Er i min 31 uke nå...

 

Noen fler som merker at de er mer slitne i denne perioden eller er det bare meg...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker det veldig godt. Sovner seint omkveldene, men sover til rundt 11. Er daff og sliten en god stund da og sovner gjerne på sofaen i ett- to tida:) Huset ser ikke ut, for jeg orker ikke å gjøre husarbeid og har en mann som jobber MYE! De dagene jeg er på jobb (2dager i uka) går jeg rundt som en zombie og føler meg helt fjern. Blir nok ikke så mye mere jobbing på meg nei.

Er forresten i uke 30 nå...

 

Men men, nå blir det vel snart sommer og jeg pleier alltid å få masse energi når det er sol og varmt ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det er du ikke alene om,er oxo veldig sliten for tia.

Er i min 28.uke nå,og føler meg helt tom for energi.

Slitsomt og gå sånn,men ikke så veldig mye å få gjort no med....

Var bedre i form sist gang jeg var gravid..

Vi får håpe det går over........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sliten ja, det kan du si..Jeg er i grunnen i ferd med å gro fast i sofaen...! Er så sliten, reagerer knapt om noen knuser et glass ved siden av meg..hehe...er i 29. Uke nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er også helt utslitt for tia. Nå er jeg heldigvis 100% sykemeldt uten at det hjelper noe særlig. Syns synd i dere som jobber i tilegg.. Jeg sovner sent på kvelden og er oppe på do 3 ganger ++ om natta så får ikke så mye søvn heller. Håper at det endrer seg etterhvert, I går måtte jeg legge meg på dagen og sov da 4 timer. Var helt utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også... trøttttt, ihvert fall de dagene jeg må jobbe! Prøvde meg på utvidet sykemelding ved forrige kontroll, men den gikk ikke legen på, gitt! Spørs hvor lenge det holder da.

 

Er det noen av dere som er sykemeldt fordi dere er trøtte/slitne, eller har dere andre grunner i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kjempe sliten, har null energi om dagen. Er mye alene med datteren min på 21 mndr i tillegg fordi samboer har eksamner, så hun krever sitt i tillegg. Kunne sovet hele døgnet føles det ut som! Sover dårlig om nettene, må ofte på do og finner ingen behagelig stilling.

Nå er finværet her, får håpe det hjelper litt, får litt ekstra energi da!

(Er i uke 28+5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sliten sliten..har to gutter på 2 og straks 4 + arbeid..

så tenk deg fra 7-4 2 gutter som krangler stortsett hele tiden 4-10.30 arbeid på en travel matbutikk..

brukte 4 timer på å vaske stua å kjøkkeneet i går..har bare resten av huset igjen, ska se om jeg får gjot noe nå i en "fei" 35 grader i sola også no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her ja. Er så sliten og trøtt for tida atte. Det verste er at det går ut over resten av familien. Jeg går rundt og er sur hele tiden. Hver gang jeg åpner munnen kommer det noen sure lyder ut. blir nesten deppa av å være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i min 30 uke nå. er kjempe sliten. orker ikke en dritt. pluss at jeg plutselig har blitt så følsom.. griner minst to ganger om dagen for ingenting egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...