Gå til innhold

Nan til tvillinger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi venter tvillinger og det ser ut til at det blir to jenter. Jeg har fire favorittjentenavn som er Anna, Maria, Sofia og Julia. Hvilke to passer best sammen?

 

Anna og Maria

Sofia og Julia

Anna og Julia

 

eller noe helt annet?

 

Veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Julia og Maria passer godt sammen!, og er to nydelige navn! Anna og Sofia er jeg ikke så begeistret for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode navn! Fine som doble navn også!

 

Anna Sofia og Julia Maria :-)

 

Ellers har du flere kombinasjoner:

Maria og Julia

Sofia og Anna

 

Jeg kjenner tvillinger som heter Julia og Maria, forresten.

 

Synes alle passer sammen jeg. Velg de to navnene du liker best, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill. Så vanskelig å velge!! Tror jeg vil at Julia skal være med uansett. Noen flere som har innspill?

 

Forresten flaut med skrivefeil i overskriften, skulle selvsagt stått "navn til tvillinger". Jeg gremmes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna og Julia kommer igjen i to av kombinasjonene - er det kanskje de du liker best da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Julia. Det er myke og runde navn begge to. Maria er litt for flatt og Sofia litt for skarpt.. Synes jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti på topp navn du har der....liker alle, men hadde kun valgt sofia....fordi det er lite brukt...de andre navna heter jo "alle"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dere har kommet frem til vakre navn til tvillingene deres - de er passe lange i forhold til hverandre og de begynner ikke på samme forbokstav. I tillegg er de i samme sjanger, uten å være for like. Jeg er selv tvillingmor, og dette var viktige kriterier for oss da vi skulle velge navn til våre jenter.

 

Personlig ville jeg imidlertid ha styrt unna kombinasjonen med Anna og Maria - ikke fordi navnene ikke går godt sammen, men heller fordi de går FOR godt sammen. Sannsynligheten er stor for at jentene vil bli benevnt som "Anna Maria" istedet for Anna og Maria. Det tror jeg dere unngår dersom dere velger Sofia og Julia eller Anna og Julia.

 

Lykke til med både navnevalg og svangerskap! Dere har mye å glede dere til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...