Gå til innhold

BIM-treff på Gjøvik neste uke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.Jeg har siste eksamen på mandag 8 mai,så det hadde vært moro om vi kunne hatt treffet en annen dag,f.eks torsdag,for da rekker jeg kanskje å bli med jeg også:) Lenge siden sist nå:)Spiller ingen rolle for meg når på døgnet det blir.

Annonse

ikke mye action her ser jeg...

litt usikkert om jeg kan bli med på torsdag for får besøk av en tante, men jeg setter opp et treff likevel så i tilfelle flere skulle slenge innom og få lyst til å slenge seg med!

Satte Chaplin jeg men her er det bare å gå inn og endre folkens- det er fritt fram!

Kjempefint,Nina.!!

Da håper vi på ett treff på Chaplin på torsdag ettermiddag.skal vi si rundt 1800??

Håper så mange som mulig kan komme..

Det passer vel hvertfall for Randi ,Mona og meg..Håper du og stikker innom en liten tur sjøl om du får besøk!! Kommer Helen og eller?

skal gi beskjed til helen hvertfall så får vi se om hun dukker opp- ikke lenge igjen til terminen hennes nå! 23. mai er den! blir spennende altså!

jeg kommer nok en tur hvis jeg kan- skulle få besøk enten onsdag eller torsdag derfor det er litt bob-bob med meg he he

Ja,gjør det..Kanskje hun rekker ett siste treff før hun nedkommer..Hun begynte å bli ganske stor på sist treff..Har ikke lenge igjen hun nå nei...

Ja,prøv å kom en liten tur da..Håper det kommer noen hvertfall..

Er 1800 ett greit tidspunkt?

Er så lite aktivitet på sida..Har du Kari på msn så prøv om du får noe kontakt slik at vi blir fler på neste møte..

Torsdag var en dag som passet for Randi Cecilie..så vi blir hvertfall 4 stk.

har kari-lone på msn men hun er aldri på når jeg er på hvertfall..

det er vel to kari... kari lone og hun andre kari som var der da vi tre møttes på egon. holmez bruker vel hun her inne.henne har jeg ikke noe msn eller nummer til nei..

Jeg kunne tenkt meg å komme en tur i morra.Har siste eksamen kl 15(som jeg faktisk hadde glemt helt til i går!!) men det rekker jeg,for den er muntlig og tar ikke lang tid.Sjekker inne her i morra for å se om det blir noe.da ses vi kanskje:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...