Gå til innhold

BIM-treff på Gjøvik neste uke?


Nina og lille Amalie :o)

Anbefalte innlegg

Her er noen forslag til dager hvertfall: kjekt med noen tilbakemeldinger så setter jeg evt opp et treff igjen hvis det er noe stemning for det.

 

mandag lunsj eller kveld?

onsdag kveld?

torsdag lunsj eller kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del passer det best på kveldstid i og med at jeg har begynt å jobbe igjen..samme for meg hvilken kveld det vil bli...spørs hva som passser for de andre..Håper vi blir flere denne gangen da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina!!

 

Jeg har fått ny mobil igjen.Og mistet ditt tlf nr fra lista mi.

Kan du sende meg det på min mob?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona blir også med på treff..Men det passer nok best på kveldstid...Torsdag er en grei kveld å ta det på....Men andre får komme med forslag på hva som passer best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg har siste eksamen på mandag 8 mai,så det hadde vært moro om vi kunne hatt treffet en annen dag,f.eks torsdag,for da rekker jeg kanskje å bli med jeg også:) Lenge siden sist nå:)Spiller ingen rolle for meg når på døgnet det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag påsser bra for Mona og meg og..

Vi blir gjerne me dpå nytt treff!Håper vi blir litt fler denne gangen..

samme for oss hvor på Gjøvik det blir.Men det passer best på kvelden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke mye action her ser jeg...

litt usikkert om jeg kan bli med på torsdag for får besøk av en tante, men jeg setter opp et treff likevel så i tilfelle flere skulle slenge innom og få lyst til å slenge seg med!

Satte Chaplin jeg men her er det bare å gå inn og endre folkens- det er fritt fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint,Nina.!!

Da håper vi på ett treff på Chaplin på torsdag ettermiddag.skal vi si rundt 1800??

Håper så mange som mulig kan komme..

Det passer vel hvertfall for Randi ,Mona og meg..Håper du og stikker innom en liten tur sjøl om du får besøk!! Kommer Helen og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gi beskjed til helen hvertfall så får vi se om hun dukker opp- ikke lenge igjen til terminen hennes nå! 23. mai er den! blir spennende altså!

 

jeg kommer nok en tur hvis jeg kan- skulle få besøk enten onsdag eller torsdag derfor det er litt bob-bob med meg he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,gjør det..Kanskje hun rekker ett siste treff før hun nedkommer..Hun begynte å bli ganske stor på sist treff..Har ikke lenge igjen hun nå nei...

Ja,prøv å kom en liten tur da..Håper det kommer noen hvertfall..

Er 1800 ett greit tidspunkt?

Er så lite aktivitet på sida..Har du Kari på msn så prøv om du får noe kontakt slik at vi blir fler på neste møte..

Torsdag var en dag som passet for Randi Cecilie..så vi blir hvertfall 4 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kari-lone på msn men hun er aldri på når jeg er på hvertfall..

det er vel to kari... kari lone og hun andre kari som var der da vi tre møttes på egon. holmez bruker vel hun her inne.henne har jeg ikke noe msn eller nummer til nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å komme en tur i morra.Har siste eksamen kl 15(som jeg faktisk hadde glemt helt til i går!!) men det rekker jeg,for den er muntlig og tar ikke lang tid.Sjekker inne her i morra for å se om det blir noe.da ses vi kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint!! Da ønsker jeg deg lykke til med eksamen i morgen,..Så ses vi i morgen kveld klokka 1800 på Chaplin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det:)Håper det er sol og fint vær i morra også,for da kan vi sitte på uteserveringen til å begynne med.Det er jo så deilig om dagen.Da ses vi i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mona kunne ikke komme ikveld..Kommer du da,Nina?Hvis ikke blir vi vel bare to stk..og da kan vi utsette det til en kveld seinere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...