Gå til innhold

Bilstolen med til syden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 4 mnd, og lurer på om vi må ta med bilstolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal ta med bilstolen inn på flyet må du betale for en seteplass. Hvis du skal ha bilsetet med i bagasjen så kan setet bli skadet. De flyplassfolka er ikke spesielt forsiktige med bagasjen og du kan ende opp med at setet ditt får usynlige støtskader og som igjen kan være livsfarlig hvis du skulle ende opp i en kræsj senere. Så hvis du ikke planlegger å bestille ekstra sete så bør du heller belage deg på å leie et der nede.

Skrevet

Skulle ikke være anonym da :) kom borti. Jeg skal til Frankrike når min gutt blir rundt 7 mnd. Vi kommer til å leie et bilsete der sammen med leiebilen i stedet for å ta med vårt hjemmenifra.

Skrevet

Vi reiste til Spania når minstemann var 4 uker gammel. Vi tok med bilsetet og hadde det i hyllen over setene på flyet. Ikke noe problem. (Kommer selvsagt an på størrelsen på setet...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...