Gå til innhold

Dere som vil ha trhjuling som kan brukes begge veier, hvor dumme er dere på en skal fra 1-10?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere skjønner vel av dere selv at dere ikke kan snu sittedelen når det er tre hjul?!???!?!?!

 

Utrolig mange teite folk her ass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk noen vogner der man kan svinge håndtaket over sittedelen slik at de kan brukes begge veier.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vogner hvor man rett og slett snur sportsdelen.

 

HI virker ikke helt smart selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tydeligvis kjempeteite ettersom vi har kjøp en trehjuling som sportsdelen kan stå både mot deg og fra deg.

Pga. at jeg synes for min del at tryggheten i forhold til barnet er større når det sitter mot meg måtte jeg ha en vogn der det går ann å sitte mot den som triller.

Vi valgte vognen vår ut fra bestemte kriterier og antar at den vil være grei å trille når vi ikke kan kjøre helt ned til hytta men må parkere på toppen av jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg være utrolig smart da! Jeg har faktisk klart å bruke/snu sittedelen begge veier! Jeg tror nesten vi må tipse VG!

 

Kjære HI, hvor smart er du på en skala fra 1-10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har enda ikke sett en 3-hjuling hvor du kan vippe håndtaket over? hvilke vogner har f.eks det? Det vil jo bli litt rart med to hjul foran og ett bak?!?!? Men at selve sittedelen kan være begge veier er jo fullt mulig. ta f.eks quinny comfort, teutonia s3 og x3, osv. Mange 3-hjulinger som kan snus ja. Lurer på hvor dum HI egentlig er??? lite gjennomtenkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 3 hjuling kan faktisk det utrolige!!!

DEN KAN SNUS!!!!!!!!!!!!!

Kult er det også!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedinnlegger, du skjønner vel selv at sittedelen på nesten alle trehjulinger kan snus når det er tre hjul? Utrolig teit du er ass ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittedelen kan snues begge veier på vår, ja... Betyr at det alltid er ett hjul foran og to bak:-)

Gjør du dette bare for å provosere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dust er du??? Jeg har trehjuling og snur sittedelen stadig vekk, avhengig av humøret til prinsessen. Ikkeno sak, det. Det som derimot IKKE går, er å snu håndtaket frem og tilbake. Da må man ha fire hjul, for å unngå at enkelthjulet kommer bak.

 

Mitt råd: Tenk før du snakker (ev. skriver).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til HI: Min teutonia spirit kan vendes begge veier!!

 

Tror ikke du har noen barn jeg!! Kan ikke du finne deg en annen side å surfe på, et sted hvor du hører hjemme.

" Du er utrolig teit ass..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente de som spør etter en slik der man skal kunne ha vendbart håndtak jeg da....

 

Alle må jo skjønne (?) at man ikke kan kjøre stabilt med ett hjul fbak og to foran.....

 

Vet da vel for f.. at det er noen der man kan snu på selve sittedelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da bør du kanskje ikke skrive at det er sittedelen som ikke kan snues i innlegget ditt.... At det er håndtaket, du mener:-)

Er ikke lett å hanskes med hormonelle, gravide jenter, da, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Vi har 2 3hjulinger sportsvogn og 1 3hjuling trille.

På begge sportsvognene kan sittedelen stå både mot og fra den som triller.

 

jøsses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...