solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Inne på hjemmesiden min - på "mine hobbyer" Der finner dere en dame dere kan trykke dere inn på og hjelpe meg å velge hva eg skal strikke. Har laget en liten avstemning... www.pia81.piczo.com Takk for hjelpen.
Engellen Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Sånn! Da har jeg stemt på det jeg synes mest om. Var mange fine der da, så skjønner godt at det er vanskelig for deg å velge. Håper du finner ut hva du skal strikke, og at det går bra med strikkingen.
**synne** Skrevet 5. mai 2006 #3 Skrevet 5. mai 2006 Hei! Har stemt eg og, du e så flittig!!! Eg får ikke gjort noe lenger... Får så dårlig samvittighet hvis jeg prioriterer håndarbeidet...men eg får jo ikke gjort noe matte heller, så... Er så slapp! Og så den kjøringen... Skrekk og gru! Det er kaos i hodet mitt no...
lifa og Eline Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Hei Jeg måtte stemme jeg også, men valgte tydeligvis feil i forhold til %. Jeg er også av den typen som liker å handle garn selv om jeg har nok til flere se5tt fra før av. men med en datter på 3 mnd. ( igår) så får jeg ikke strikket eller heklet osv. så mye lenger. Men holder på med jakke i str. 1 år slik at den i hvertfall blir ferdig før den blir for liten, men typisk meg så har jeg allerede begynnt å planlegge neste strikkeoppdrag.
mandapus Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 pia81; har du lyst å sende meg oppskrift nr 5 på avstemningen din? Jeg er helt forelsket i den! [email protected]
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2006 Oppskriftene til nr 1, 4 og 5 finner dere på www.garstudio.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå