Gå til innhold

hvorfor disse følelsene??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har plutselig begynt å tenke sånn på pappaen til gullet...........vi var aldri sammen å han har vært en drittsekk hele tiden, bare løyet å fucet opp ting, holder aldri en avtale eller noe + + +. men uten noen gang ha vært forelsket i han synest jeg det er frykteli merkeli å vanskeli at jeg skal begynne å føle sånn nå da!! noen som har noe forklaring, opplevd noe lignende eller oppmuntrende ord? blir helt tullete jeg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vært i samme situasjon selv.. men det går over..

Tror at den eneste grunnen til at du har begynt å tenke slik på ham er fordi han er ditt barns biologiske far og du gjenre skulle sett at barnet hadde en farsfigur i sitt liv..

 

For meg tok det et åar år før det gikk over..

DU vet egentli innerst inne at han aldri kommer itl å være bra for dere??

Du må bare lære deg å spore tankene over på hvordan du egentlig kjenner ham når tankene begybbe rå vandre :)

 

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...