Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 har plutselig begynt å tenke sånn på pappaen til gullet...........vi var aldri sammen å han har vært en drittsekk hele tiden, bare løyet å fucet opp ting, holder aldri en avtale eller noe + + +. men uten noen gang ha vært forelsket i han synest jeg det er frykteli merkeli å vanskeli at jeg skal begynne å føle sånn nå da!! noen som har noe forklaring, opplevd noe lignende eller oppmuntrende ord? blir helt tullete jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 vært i samme situasjon selv.. men det går over.. Tror at den eneste grunnen til at du har begynt å tenke slik på ham er fordi han er ditt barns biologiske far og du gjenre skulle sett at barnet hadde en farsfigur i sitt liv.. For meg tok det et åar år før det gikk over.. DU vet egentli innerst inne at han aldri kommer itl å være bra for dere?? Du må bare lære deg å spore tankene over på hvordan du egentlig kjenner ham når tankene begybbe rå vandre Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå