Thunderstruck Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Og vi gleeeder oss kjempemasse! Endelig bli mann og kone:-)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Å, lykke til! Det blir sikkert en veldig fin opplevelse! Selv må jeg vente i over ett år. Vi har akkurat begynt å planlegge bryllupet. Blir mest sannsynlig å gifte oss i august neste år. Huff, det virker så lenge til...
Etaner Skrevet 4. mai 2006 #3 Skrevet 4. mai 2006 Lykke til... Har selv 2,5 mnd igjen (-: Håper vi får høre litt om bryllupsdagen (-;
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Oensker deg lykke til!!!!!!!!!!!!!!! Haaper du faar en haerlig og minnerik dag! (fortell oss etterpaa, da!) Klem!!!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Oj, så spennende:) Jeg håper du får en minnerik og ufforglemmelig dag på lørdag!!! Lykke til kjempemasse.... Jeg må vente til august neste år...hjelp....:/ hehe.....Gruer meg litt, men på en pos måte da..... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå