Granny Weatherwax Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har egentlig ikke peiling, men kunne du hørt med organisten i kirka deres? De har som regel peil på de fleste bryllupssangene!
Lumsk Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har noter til den bruremarsjen. De er til fire-stemt kor. Om du skal ha den spilt på orgel så vet jeg ikke om de egner seg, men da burde organisten i kirka ha den skulle jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Hei! Kirken vi skal gifte oss i hadde den ikke, så de spurte om vi kunne ta med noter...Vi skal gifte oss i sjømannskirken i Spania...Men jeg får prøve å høre på biblioteket eller noe kanskje:) Takk for hjelpen hvertfall!!
Feliz31 Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 sjekk ut denne linken, der ligger iallefall lyd prøvewr av mange masjer og salmer. Jeg brukte denne flittig når jeg foretok mine valg
Feliz31 Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 kanskje greit å legge med linken også`? Sorry, har mye i hodet for tiden, her kommer den: http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm
Bia-liten Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Bestilles hos Musikkhuset AS. Koster under 100 kroner tror jeg. Ved en av kirkene i Spania jobber det en veldig flink organist som heter Anne-Marie Hvaal Solberg. Hvis det er der dere skal gifte dere har hun trolig noten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå