Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man så ringblomst-frø ute i hagen? Noen som vet?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ringblomst er ganske hardfør så den kan du så med en gang tela er gått og det er blitt varme i bedet.

jeg har allerede sådd, men jeg har det i drivhus enn så lenge. tror nok du kan så det ute nå om du ikke bor på et veldig kaldt sted

Skrevet

tror jeg forsøker å så ute til helga. Hadde tenkt å sette dem i rader, men så leste jeg at man bør lage halvsirkel-furer i jorda, så det blir et naturlig utseende på bedet.

  • 4 uker senere...
Skrevet

måtte bare fortelle at ringblomstene spirer som bare det - har plantet et stort felt ute, og de har klart seg på tross av masse vind og mange veldig kalde dager!!

 

de har faktisk klart seg bedre enn blomkarsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...