*gurimallaika* Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Vi som "holder" til her inne er jo her fordi vi har noe til felles. Så hvorfor ikke møtes over en en-gangs-grill (eller to) og noe å drikke (vann/brus) og prate sammen? Noen som er interessert?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Ja, vi har veldig lyst! Datter på 1,5 år, pappa fra den Dominikanske republikk. Er midt i eksamenstida nå, men når den er over er vi med!
Mamma`n til turbo Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Ja, vi har også lyst. Jeg har også en datter på snart 1,5 år, med samboeren fra Den Dominikanske Republikk:-)
*gurimallaika* Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2006 Kan ikke de av dere som har lyst til å være med ta å sende meg en mail på : [email protected], så kan vi prøve å finne en dag som passer flest mulig.
*gurimallaika* Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2006 Hei hei.. Foreløpig har jeg fått mail fra 2 stykker. Et innkommet forslag er å vente til juni med treffet og ha det på en søndag. Det passer bra for meg og Tobias. Noen flere som vil være med og som har noen forslag? =OD
KatrineS Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Slenger meg på denne jeg! Vil gjerne treffe dere! Jeg er gift med en fra venezuela, og vi har en datter som blir 2 i juli. Håper det ikke kræsjer med eksamener. Helger går som regel bra hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Vil gjerne treffes, men det hadde vært bedre hvis det var en hverdag. Er hjemme i permisjon med en 5 mnd gammel baby.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 Hei! Skjønner godt at det passer bedre for deg med en hverdag. Men for oss som ikke er hjemme lenger er det vanskelig å få det til utenom i helgene. Ettermiddagene blir ganske korte fra man kommer hjem fra jobb og barnehage og til ungen skal legge seg... Men det er vel meningen at pappaene skal være med? Eller er det bare oss damene? Jeg har hele tiden trodd at det var for hele familien, men si fra hvis jeg tar feil!
Ompalompa Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 Vi vil også gjerne være med på treff i juni! Mini, som fyller 2 i august, og jeg flytter hjem fra Ecuador neste uke, pappaen kommer i midten av juli. Tobimum, sender deg en mail, jeg!
puskiluska Skrevet 20. mai 2006 #10 Skrevet 20. mai 2006 Vi blir gjerne med, har ikke presentert meg før: Har en datter med en fra Ecuador, hun er tre år. Vi har bodd i Ecuador de tre siste årene, men har nylig flyttet tilbake til Norge. En søndag i juni høres bra ut for oss også!
OthilieBJ Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Hei, jeg blir også gjerne med. Var det for hele familien eller bare for oss damene? Det kom det ikke noe svar på, så jeg bare lurte. Har sendt mail til tobimama.
I`II (never) fly away Skrevet 21. mai 2006 #12 Skrevet 21. mai 2006 Hei! Syntes dette hørtes interessant ut, har to barn med en pakistaner. De er 4,5 år og 3 år. Passer best i helga og uten mann.
frustrert frue Skrevet 21. mai 2006 #13 Skrevet 21. mai 2006 Hei... Dette vil jeg også være med på. Har to barn på snart 3 år og en på 9 mnd, faren er fra pakistan...
Cappo Skrevet 22. mai 2006 #14 Skrevet 22. mai 2006 Hadde vært koselig med et treff ja! Me det hadde jo vært kjekt å bli litt kjent på forhånd kanskje? MSN, eller noe lignende... Har barn med en sør-amerikaner, og har en datter på 1 år.
*gurimallaika* Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 22. mai 2006 Så flott at det er så mange som vil bli med.. Nå er det vel på tide at vi begynner å titte på kalenderen. Jeg kan ikke i uke 22 eller 24. Utdrikkningslag den 3. (kan nok , men tviler på formen) og 50 årslag i Kongsvinger den 17. Så da står det igjen 10/11 eller 24/25 for vår del. Men det er ingenting i veien for at dere andre møtes hvis det passer flertallet, selvom jeg ikke kan komme. Angående fedre, så kan de vel bli med. Jeg har ingen motforestillinger mot det, men jeg vet at jeg aldri ville ha fått med meg TobiDad på dette.
OthilieBJ Skrevet 22. mai 2006 #16 Skrevet 22. mai 2006 Jeg stemmer på 10/11 juni! Da kan både jeg og bebisen, så får vi se om samboeren min blir med eller ikke. Tror vel kanskje det er jeg som har størst behov for et sånt treff og ikke han. 24/25 kan vi ikke komme, for da har vi dratt nordover for å ha barnedåp.
OthilieBJ Skrevet 22. mai 2006 #17 Skrevet 22. mai 2006 Og forøvrig har jeg glemt å presentere meg; Har samboer fra Nigeria, og vi har en datter på 4 mndr.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #18 Skrevet 22. mai 2006 Jeg stemmer for søndag 11. juni! Da kan i hvert fall vi, som har innlegg nr 2. Jente på 1,5 år med pappa fra den Dominikanske republikk. Vi gleder oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå