Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har vært å kjøpt meg nye sexye hvite stay ups...en sexy hvit tanga...og en sexy hvit shine bh! )) I kveld blir det hevy sex på sambo!!!! Mye suging og alle stillinger!! GLEDER MEG!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Ja, du er heldig du som har en mann som ser på deg. Her ihuset ligger stayups urørte. Han kikker ikke på meg, og jef føler meg i øknde grad motbydelig med min digre mage. stayups ville jeg ikke bruke som gravid, da. Han kjøpte dem til meg, men hvorfor i huleste skal jeg ta på meg noe som helst fint når han avviser meg hver gang? Trenger ikke bruke mer penger på stæsj, nei.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Huff...det var ikke kosli da.. her ble han store i øynene når ejg dukket opp på rommet i kveld Ble så kåt at han nesten ikke klarte holde seg! DEILI!! Å jeg er ikke akkurat fotomodell....jeg har nok 10-20 kg for mye, men føler meg sexy forde om, og vet jeg er det om jeg vil! Hadde jeg vært deg hadde jeg voldtatt han!!! Ta det du har krav på liksom!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Hvor får du kjøpt deg et sexy undertøy med hele pakken i stor nok str? er 80kg, 1.73høy og bruker 80.D, avogtil DD. Men skal ned 7kg til. Visst jeg klarer.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Jeg kjøpte på en undertøysbutikk. Bruker selv str 80 E-F cup. Men måtte punge ut 500 kr for bhen...men det var verd det! Det er kvalitet og den er sinnsykegod å ha på Kjøpte også dtrømpene på den butikken for 165 kr, str 40 i sko liksom. Jeg kjøpte en sloggi truse hvit den også på cubus for 89kr, KJEMPE go å ha på og sexy! Kjennes ut som om man ikke har truse på seg Jeg er like høy som du og 90 kg.... :oP Jeg var 68 før 1. graviditet, 80 før siste så skal ned til 65kg nå snart.....skal ligge i hard trening i 2 mnd å gå ned 25 kg Gleder meg til å begynne å trene og komme i form igjen Lykke til! God sex slår ALT!!! *hi*
aroma Skrevet 4. mai 2006 #7 Skrevet 4. mai 2006 Merkelig, kommentaren falt ikke under der jeg trykket. (Ta det du har krav på)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Skulle ønske det var her i huset det var slik at kvinnen også ville ,men her er det hun som overhodet ikke vil ha sex , pga føler seg ekkel (ca 20 kg for mye ifg henne selv) men for meg er hun verdens vakreste og jeg elsker henne over alt på denne jord ,men synes det er vanskelig og ikke ha noe form form for kos,sex osv , og ikke hatt det siden nyttårs aften Hva skal jeg gjøre ? Begyner å bli et psykisk problem
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 skjønner deg....men også henne. har vært veldig kvalm av kroppen min jeg også....det tar TID å venne seg til å være 20 kg for mye... Jeg har nettopp blitt vandt med det selv...vanskelig å se seg selv som sexy når sammfunnet sier du ikke er det. Men snakk mye men din kjære...støtt henne og få henne til å føle seg bra, elsket og sexy Jeg tror dette vil hjelpe....jeg hadde ingen som fortalte meg jeg var sexy selv om jeg var 20 kg for mye....heller omvendt...han komenterte når han så slanke pene jenter...skulle ønske du hadde en slik kropp osv...veldig sårende! Men jeg er kommet over det Sexy er ikke bare utseende, men selvtillit, utstråling og ikke minst ren kjær sexlyst!!! Lykke til *hi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå