KlemC 3småUnder3år Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 å skrive under med nicket sitt eller?? Sjenerte folk:))
Firefly77 Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har skrevet under med nick flere ganger, noen ganger fordi jeg glemmer anonymknappen... Men dere kjenner meg ikke uansett, så jeg ser ikke problemet.
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 joda signerer med nick jeg:)
EleResa Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Når jeg svarer så pleier jeg å skrive under med nicket mitt ja :-) Men har ikke svart så mye i det siste
Beth84g Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Jeg signerer ALLTID med nicket mitt jeg. Er ikke sjenert på det, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå