Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har en gutt på snart 12 fra før. Han har til nå vært eneste barnebarnet. Men for 9 uker siden fikk han en kusine og for 7 uker siden fikk han en søster. Frem til da har han ofte blitt bedt hjem til besteforeldrene både på dagsbesøk og til overnatting. Men da min søster fikk sitt barn har vi nesten ikke sett noe til foreldrene mine. Hun har fått avlastning med husvask, min mor har overnattet 10 -15 netter slik at hun fikk sove natten gjennom.... barnevakt for å trene, gå på byen...både for å handle og gå på disko har hun også fått. Gutten min har vært på overnatting 1 gang...men det virker som om det kun var pga dårlig samvittighet fra deres side. Jenta mi har bestemor passet 3 timer da jeg skulle på barselvisitt på sykehuset, og det er 5 uker siden!!!!! De er nesten aldri innom døra her heller, selv om de bor 5 minutter unna. Mens med min søster er det katastrofe om de ikke ser henne og barnet på et par dager. Her en dag fikk jeg såååååå nok og fortalte min mor(barnas bestemor) hva jeg mente om saken, og jeg kan ikke si jeg var snill i mine uttalelser. Hun var uforstående til det hele....går det an????? Nå har jeg ikke hørt fra dem på 1 uke.... men jeg er like forban.. og har ikke tenkt å fire. Er det flere her som har det slik som oss?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 vi opplevde noe i likheten der min mor kunn konsentrerer seg om min bror og hans barn og bedre er det ikke nå som han har blitt far igjen,det er bare helt utrolig,jeg sa hva jeg mente og nå har vi over hode ingen kontakt med verken min mor eller bror,jeg sa ting akkurat slik jeg følte det,og det klarte dem ikke og takle.men jeg må si at jeg gir faen,er det sånn dem vil ha det så er det greit,akkurta nå kunne jeg ikke brydd meg mindre
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Med tanke på babyene synes jeg det høres urimelig ut. Men de er jo så små, så de får ikke så mye med seg. I forhold til det eldste barnebarnet synes jeg det er helt hårreisende. Det er ganske tøft å få en lillesøster, og han kunne trenge litt ekstra oppmerksomhet akkurat nå. Men det kan jo tenkes at foreldrene dine først og fremst tenker på søsteren din og deg. De har jo passet eldstebarnet dere mange ganger. De tenker kanskje at de gjorde deg en tjeneste, ikke barnet. Nå vil de kanskje ta igjen i forhold til søsteren din?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Ja har tenkt på det jeg også.....men gutten blir jo voksen før disse her andre da....skal en stoppe opp å passe hennes når hun er 11 da? Og jeg var ganske ung når jeg fikk min første....bare 17 år, jeg kan ikk ehuske at jeg fikk avlastning i det hele tatt på natt. mens søsteren min på 29 har fått det minst 10 ganger...og tror det må bli oppi 15 ganger på 8 uker. Da tar mor babyen hele natten for henne!!! Nei er så møkkalei nå..... men hun har alltid vært en slik søster som skal ha all oppmeksomhet, og får det. Skulle tro hun var 15, og ikke 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå