Gå til innhold

gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med min datter på 3 og er nå gravid igjen... lurer på hvordan dette blir å gå i forhold til OS.. Jeg har (til høsten) fått et år og 8 mnd med støtte. Har to år igjen med urdanningen, og må på grunn av den nye kanskje utsette dette slik at det blir 3 år...Kan jeg få OS så lenge? Det blir da "i hverste fall" 4 1/2 år tilsammen? Er det ikke sånn at man kan få utvidet OS i opptil 5 år dersom man fullfører utdanning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får barn med jevne mellomrom, så kan du få overgangsstønad hele tiden omtrent.

Bare fortsett, du.

Skrevet

Får jeg "nye år" med OS med nytt barn, er det det du mener??

Skrevet

eller var det bare ment en spydig kommentar? :o)

Skrevet

Hallo!!!! Bruker du barn som inntektskilde????

Skrevet

nei, jeg gjør faktisk ikke det!!! Er ganske fortvilt nå fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å forsørge barna mine dersom jeg ikke får OS!! Ekstremt unødvendig av deg/dere å slenge dritt på denne måten!! JEg håpet på hjelp nå...

Skrevet

Du får nye år med nytt barn :o))

Skrevet

hei. det er riktig det at du får 3 "nye" år forhvert barn.. så når den minste blir født så har du 3 år m os.

vil ønske deg lykke til både med ny baby og utdanning.

hilsen

Skrevet

tusen takk :) Ble litt roligere nå... vet det kommer til å ordne seg i alle fall økonomisk, uansett hva som skjer med utdanningen! Blir så irritert når folk skriver sånne innlegg til meg.. unødvendig.. men tuuuuusen takk for seriøse svar da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...