Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Noen som vet hvordan det fungerer med utbetalingene? JEg fikk 2900 inn på konto idag, men forventet at det skulle være mer (i følge støttekalkulator) hvis det var for alle månedene? Får jeg utbetalt et beløp i måneden, eller?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 ja, du får et beløp utbetalt hver måned. så du får sikkert det beløpet hver måned. jeg får 2300kr hver måned og fått det beløpet i månden nå i snart et år.-
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 så bra tusen takk! HElt vanvittig hærlig å få ekstra penger!
tuninna ♥ 2pp Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 uff, herregud. jeg fikk bostøtte idag, har pleid å få 1800. men denne mnd fikk jeg bare 400....jeg har gått opp i inntekt ja, men ikke så mye at de skal trekke så mye vel?
Galskapens overhode Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 jeg gikk fra 2300 til 680 pr mnd pga at far betaler bidrag nå.. 2150 pr mnd. SÅ går man litt i pluss så trekkes man alltid i noe annet når man mottar stønader fra staten..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 joda, det skjønner jeg. men at man skal gå i "tap" fordi man tjener mere. det hadde jo lønt seg for emg å ikke gå opp i inntekt, for jeg sitter jo igjen med mindre sammenlagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå