Gå til innhold

Hvor lang tid skal det ta???


fru tekopp

Anbefalte innlegg

Har sendt inn papirene for prøving av ekteskapet. Dette gjorde jeg en stund før påsken... Noen som vet hvor lang tid det tar før vi kan få godkjennelsen?

 

Vil så gjerne ha alt i orden så fort som mulig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

tror det kommer litt an på hvor du bor og om du har vært gift tidligere.

leste en artikkel om dette i går og der nevnte de at det kunne ta 2-3 uker i Oslo.

 

men hører du ikke noe, så ville jeg ringt og sjekket!

 

skjønner følelsen veldig godt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke om å gjort at papirene skal komme så fort. Du har bare ei viss tid hvor de er gyldge fra du får de. Vi skal gifte oss i august og venter litt til med å ordne de, sånn at de ikke "går ut" på dato og vi må i siste liten ordne nye,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Takk for svar!!!

 

Vi skal gifte oss i juni, og jeg begynner å bli litt stressa. Selv om det bare er oss to som skal til Paris.... Men papirene er det eneste vi MÅ ha! Vet at de har begrenset gyldighetstid på 4 mnd. Men det er jo ikke mer enn 1,5 mnd. til vi drar! Føler meg litt hysterisk nå... Hehehe...

 

Ja, ja... ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ring i morgen å hør etter for sikkerhetsskyld. Slike instanser er ikke kjent for å være kjappe akkurat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirene er gyldige i 4 måneder, så for meg som da skal giftes i august, så sender jeg de inn i juni.

 

Dessuten det er sesong nå og som kommer, så kanskje det er derfor de er litt trege...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...