Gå til innhold

bare 10 uker igjen!!!


babyfabrikken

Anbefalte innlegg

hurra!

det er så godt at man endelig kan begynne å skimte målet i det fjerne...bare 10 uker til, så har vi blitt en liten familie på tre...hvis han kommer til terminen da.

 

har så smått begynt å forberede hodet mitt på fødselen.leser litt bøker, og skal til jm på torsdag, så da skal vi vel snakke litt om dette.

 

noen som har noen tanker om fødselen?

 

jeg tenker at det blir sikkert ikke rådeilig å føde, men resultatet gjør jo at det er så verdt det!

 

jeg tenkte kanskje jeg ville ha med meg litt musikk som holder humøret oppe i åpningstiden.for litteraturen sier jo stadig at fødselen er som en 5mil.

da tenker jeg at jeg trenger god musikk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi! Ja - hurra! innen ca 12 uker har vi det lille nurket hos oss!

Gleder meg veldig til han er her - men grugleder meg til fødselen...

Masse tanker som melder seg, så klart - og jeg har såvidt begynt å titte igjennom det som står skrevet om fødsler - og leser ivrig alle fødselshistorier her på bim!

Men jeg er mest bekymret for at jeg skal møte en ubehagelig jordmor.. har hørt en del om enkelte jordmødre som ikke er noe koselige - og for å være ærlig er jeg ikke så sikker på om jeg liker min egen en gang.

Alle steder jeg leser står det jo at man skal lage seg ønskeliste til fødselen - om hvordan man ønsker at ting skal foregå...

Og så når vi var på omvisning med min jordmor, var hun litt snurt til alt vi spurte om og svarte for det meste at vi ikke hadde krav på noe som helst, med en mine som sa at vi var de mest bortskjemte i verden...

 

Men det går vel helst bra.. Jeg skal på kontroll til legen i morgen, verdens søteste turnuslege! Gleder meg masse til det, og skal ta opp dette med jordmor også.. :)

 

Lykke til i tiden framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 13 uker til termin men jeg føler at fødselen er noe som er helt fjernt, klarer ikke å forestille meg at dette virkelig er noe jeg skal gjennom, det er bare helt uvirkelig. Fødsler er noe andre folk har;) Det er ikke det at jeg gruer meg heller -for det går jo ikke ann å grue seg til noe man ikke skjønner hva er.

På slutten av sommeren skal jeg ha en levende varm liten bylt å kose med -som vi faktisk har laget selv. Hallo?

Det er så vilt, du kunne like godt sagt til meg at jeg skal reise til mars med et romskip, det virker ikke noe mindre rart:) Er det bare meg som ikke helt klarer å fatte hva det går i, jeg kjenner jo de herlige små bevegelsene men jeg fatter bare ikke helt at de faktisk kommer fra en liten jente som jeg skal ha hos meg resten av livet. Begynner å fatte hvorfor de kaller dette et av livets store mysterier..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9 uker og 3 dager igjen... og vet ikke helt hva jeg føler ang om det nærmer seg eller ikke. Synes hele svangerskapet har gått så utrolig fort. Kjenner at jeg gleder meg masse til at babyenskal komme, men samtidig så har jo detta gått så utrolig fort at jeg skjønner ikke det snart skal komme en liten en til til oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har faktisk rett på å få byttet jordmor om du overhodet ikke går overens med den du får på fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9 uker igjen!!! :o) Gleder meg så sykt til å treffe baby`n i magen min!! Tiden har gått veldig fort hittil og håper den går like fort nå utover også! Gruer meg ikke i det hele tatt til fødselen. Dette er min første, så veit ikke hva jeg går til uansett... Og uansett hvor vondt det er, er resultatet definitivt verdt det!! :o) Har to venninner som nettopp har fått baby (den siste fødte i dag), så ser liksom hva jeg har i vente! Det har gått opp litt mer for meg at vi faktisk skal ha en liten baby snart! GLEDER MEG!!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har vel det - men det er letter sagt enn gjort i farten, antar jeg.

Samboer og jeg er enige om at vi skal huske å spørre når vi kommer på mottaket - om hun er på jobb eller ikke (vet med sikkerhet at hun ikke er på mottaket) - og be der om at vi ikke får henne hvis hun er der. Tenker det skal ordne seg på et vis. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...