Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 har OS , dobbelbarnetrygd, kontantstøtte, bostøtte og bidrag!! (17.000 pr måned)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 ja og småbarnstillegg. er nesten oppi i 18.000kr!!!!!
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Er mindre enn det jeg får det...har samme som deg men leieinntekter istedenfor bostøtte. Har ca 20000 utbetalt.
winneboo Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 du har vel ikke FOR mye..en du har mye penger...hvertfall mye mer enn meg. Heldig du
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Da vil jeg spørre deg/dere. Den dagen dere mister OS og andre støtter.Hvordan skal dere klare dere da? Få enda et barn, eller begynne i jobb? Hva om denne jobben ikke gir deg 17-20 000 i mnd da? Hvordan blir livet da?
Tomma Skrevet 5. mai 2006 #7 Skrevet 5. mai 2006 Jeg skjønner ikke hvordan du kan ende opp på så mye i mnd? Du har over 3000 mer enn meg og jeg har de samme ytelsene som deg! Jeg syns for all del ikke det er fett av å leve på stønad, syns jeg snur på hver eneste krone hele tiden! Gleder meg til jeg er ferdig utdanna og kan heve en lønn som er langt bedre enn det jeg får utbetalt i dag iallefall!
Tomma Skrevet 5. mai 2006 #8 Skrevet 5. mai 2006 Og til deg anonym, signer med nicket ditt hvis du ønsker å kritisere noen. Tror ikke akkurat noen velger å være alene bare for å få stønad!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. mai 2006 #9 Skrevet 5. mai 2006 til høsten når kontantstøtten kommer, vil jeg få ca det samme, og da begynner det å hjelpe på!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2006 #10 Skrevet 9. mai 2006 Jeg synes at systemet er helt fantastisk som gjør det mulig for mennesker som er i denne situasjonen å overleve. Ingen gjør vel dette for moro skyld? Jeg sparer penger for hver måned og synes det er merkelig å ha såpass mye å rutte med, ettersom det er mer enn det jeg hadde da jeg bodde sammen med han jeg var gift med. Dersom du vil plage noen så gå til kranglesiden, ikke gå på oss som har det vanskelig nok fra før. Dårlig gjort.
Galskapens overhode Skrevet 9. mai 2006 #11 Skrevet 9. mai 2006 ligger nok på det samme de fleste som har OS.. Mister stønaden om 2 år nå. og da er jeg ferdig utdannet lærer.. Usikkert om jeg får jobb.. men får jeg ikke jobb i skolen er jeg villig til å ta skurefilla og bli stuepike igjen til det åpner seg en stilling for meg også.. KJenner de som blir aleneforsørgere med vilje, for faktisk å få stønad for å gå hjemme med barnet i 3 år.. Men alle har de angret seg på valget om å være alene, for det å være alene er ikke som de hadde tenkt seg.. Kan vel heller si jeg vet om slike.. kjenenr dem ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå