Gå til innhold

idag e vår egentlige termindato


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja idag e dagen.. Når vi fikk den gode nyheten i fjor sommer,så var 02 mai 2006 dagen vi så fram til. Idag er dagen her og alt føles så veldig urettferdig. Vi mista gutten vår lille julaften 2005. Prøver å glede meg med de nybakte foreldrene jeg ser,men de siste dagene har det bare blitt verre og verre. Jeg skulle bare ønske det var meg som gikk rundt med barnevogna.

Etter at vi har fått svarene vi ønsket(gen-prøvene)fra sykehuset så har alt gått så mye bedre men de siste dagene har alle de forferdelige følelsene kommet tilbake. Hvorfor skal det være så vanskelig for oss som ønsker det så sterkt????!!!???

Men vi har kastet all prevesjon så vi får bare håpe det går bedre neste gang.. Nå må jeg bare komme meg gjennom den vanskelige tiden jeg går igjennom nå. God sommer til alle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler veldig med dere,

vi skulle hatt to og vi forberedte oss på det ifjor sommer/høst.men de kom 14 uker for tidlig og etter 17 dgr døde tvilling 1.Som du ser er dette en stund,7,5mnd siden men jeg tror at vi har den samme forferdelig følelsen,savnet,urettferdigheten,påminnelser,masse hvorfor.Stor trøst er det jo at vi har tvilling 2,men likevel er det noe som mangler,hennes søster.

Nyt våren og sommeren som kommer,du klarer nok å komme deg gjennom den vanskelig tiden,gi hverandre trøst,og masse kjærlighet.

Masse varme klemmer og god sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...