Gå til innhold

vet ikke om jeg skal le eller grine


Gjest

Anbefalte innlegg

Nettopp mottatt brev om redusert barnebidrag fra 1230 til 860 pga for HØY inntekt!! min inntekt pr i dag er kun stønader. Gud såå idiotisk dette systemet er, får for mye i stønad så jeg mister en annen stønad, tullete spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. joda, du kan sikkert ringe eller klage på vedtaket. Verdt ett forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, dem har lov...etter reglene mottar man 75% av barnebidrags forskuddet hvis men har over 134000 kr i året, noe jeg har når alle stønader er innkludert.

Latterlig....skal ringe, bare for å fortelle dem nettopp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo hallo!

 

Mange av de reglene er helt vanvittige URETTFERDIGE.

 

MEN å klikke på en saksbehandler på trygdekontoret er jo ikke riktig. Saksbehandleren har sine føringer, lover og vedtak som hun må følge.

 

Driv heller sosialpolitisk arbeid og "klikk" på politikerne som ikke har forståelse for en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie-s

Men har dere privat avtale? Kan de gå inn gjøre det da? Jeg såg et år at de hadde redusert vårt bidrag med noen få kroner, men kan ikke helt skjønne at de kan gjøre noe slikt.

Men det er jo mulig at barnefaren har bedt trygdekontoret om å fastsette bidraget i så fall får du vel en regning på 700 også snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man mister en del av bidraget når man får overgangsstønad. Men er det bidragsFORSKUDD du mister, sånn at du får det tilbake senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...