Gå til innhold

Trenger noen menininger...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når parforholdet er så som så, og sex er helt håpløst?

 

Vi har barn sammen, gjeld m.m.... Nå har vi startet en opprulling av forholdet, vi har funnet ut at ting ikke er som det burde være.

 

En ting som gjør det litt vanskelig er at vi har mer eller mindre sluttet å ha sex, men vi er enige om at den "tråden" kan vi ta opp igjen. Problemet er det at jeg ønsker meg litt mer heftig sex, rett og slett litt grisete og rått. Prøve ut forskjellig, variere og ha mer sex. Jeg ønsker meg sex flere ganger i uken, noe som er fullt mulig selvfølgelig. Så kommer det til variasjon, det er ikke partneren min med på. Partneren min sier at det er avtennende med dirty talk, filming, prøve analsex, binde hverandre, kroppsvæsker er æsj osv. Jeg føler rett og slett at veggen er møtt. Ingenting er av interesse, kun den kjedelige sexen vi har hatt i flere år. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, synes det er forferdelig å gå fra partneren pga. manglende sex, men samtidig er det ikke noe ålreit å være i et forhold der du nesten konstant går å tenker hvordan det kunne vært å ha et forhold med en som var som meg. Må jo ta det som utgangspunkt..!

 

Tusen takk for mange og kloke svar...

 

Mvh.

Rådvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om jeg kan gi deg et så klokt svar, men en mening kan du få :) Det høres jo ikke ut som dere har det så bra med sexlivet (ikke du ihvertfall) er det bra ellers? Elsker du han som før, prater dere sammen og har det bra ellers? Jeg mener vi må møte hverandre litt på halvveien når det er uenighet om sex å sånn, Tror ikke jeg hadde orket å leve et liv med bare dårlig sex, sex er en STOR del av samlivet og det burde være bra for begge!! Han burde gjøre en innsats for å tilfredstille deg. ellers er det kansje mer som er galt? Håper du får ordnet opp. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...