Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Nei, er ikke snakk om "kalde føtter" eller "bryllupsnerver"... men rett og slett det faktum at jeg er misfornøyd med mitt eget bryllup... Ikke fikk vi presten vi ønsket oss.... Ikke fikk jeg den typen lokale vi ønsket oss... men har fått et lokale langt uti skogen et sted... Jeg stresser og stresser med alt mulig på en gang, og får derfor ikke lagt hjertet mitt i planleggingen slik jeg ønsker... Har absolutt ikke peiling på noe lengere, og det er bare 1,5 måned igjen!!!! Når noen spør meg om noe, ser jeg ut som et stort spørsmålstegn og blir stadig minnet på alle de tingene jeg ikke har husket på!!! Alle bare maser om alt meg må gjøre, men ingen tilbyr seg å hjelpe meg... Det som skulle bli den lykkeligste dagen i mitt liv har nå blitt en dag jeg bare gleder meg til å bli ferdig med, bare for å bli ferdig med den... Kommer ikke på en ting med den dagen jeg virkelig gleder meg til, unntatt å bli gift med den mannen jeg elsker.... Jada, dette høres kanskje overflatisk og teit ut... men jeg er så lei av det bryllupet nå, at jeg har lyst til å droppe hele greia og bare flykte til syden og gifte meg stille og rolig på en strand................... Trodde bryllup skulle være lykke og kos jeg................................
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Syns ikke det høres teit ut.. Jeg gruer meg også litt til bryllupe mitt, men det er fordi mine foreldre er skilt og min far vil ikke være i samme rom som samboeren til min mor.. Han mener at han ikke skal få lov til å komme.. Hver gang det har vært barnedåp, konfirmasjon har mamma måtte komme alene pga det.. men jeg har invitert dem begge så da får det bare briste eller bære.. Vil jo ha alle i familien rundt meg på en slik dag..
kvirrevirrevitt Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Jeg også!!! Akkurat som om alle andre har så innmari mye forventninger til det, liksom! "dere må jo gjøre sånn og sånn, også skal dere vel... Hva mener du med at du ikke vil ha masse sanger?? -det blir det sikkert alikavel, det må du nok finne deg i..." og bla bla bla!! Får følesen av at hele festen er mer for å tilfredstille alle andre. Får jo helt prestasjonsangst!!!! Da hjelper det jo ikke at vi har dårlig råd og må lage maten selv... (skal ikke ha så mange, heldigvis) Hadde vi bare hatt råd til å dra til syden, så.... )
Embla72 Skrevet 5. mai 2006 #4 Skrevet 5. mai 2006 Uff, så trist at du føler slik. Dette skal jo være DIN dag og ikke alle andres. Leit med prest og lokalet, men det kan jo bli en fin vielse og fest allikevel. Husk at det er de rundt deg som skaper festen, ikke lokalet. Jeg gifter meg i juli. Har ikke engang bestemt oss helt om det blir den 15 el 29. Mange får helt angst når de hører hvor kort tid vi har, men det er ikke noe problem. Vi lager dagen slik vi ønsker det og tar en ting om gangen. Vi gifter oss kun en gang og dagen skal ikke ødelegges av stress og styr. Eneste rådet jeg har er at du setter deg ned, skriver en liste over hva som er gjort og hva som må gjøres. Da får du en god oversikt. Er sikker på at du har kontroll på det meste. Har ingen andre gode råd å komme med, men sender en trøsteklem og håper du får en fin og minnerik dag uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #5 Skrevet 5. mai 2006 Det var jeg å, skikkelig bare les "tror bryllupet mitt kommer til å bli skikkelig kipt", men det var vel litt for ting sto så voldsomt i stampe, forholdet var igjennom en vanskelig periode og alle de bezzerweisserene jeg kjenner skulle minne meg på det og det og det, men de kunne ikke hjelpe til osvosv. Iallefall så tok jeg opp det som sto fast minnet folk på ting osvosv og på en kveld ble det meste ordnet, folk stilte opp og gjorde det de hadde lovet og jeg fikk ordnet opp igjen i ting og nå, som ting ordner seg så gleder jeg meg faktisk litt. Deilig å vite at folk fakstik vil hjelpe til og at folk støtter opp ikke bare skal vite bedre enn alle andre. Jeg tror dette er en fase alle bruder med et litt større bryllup går igjennom og at den går over da ting kommer litt mer på plass. Dere får iallefall ikke naboklager da hvis festen tar av, ring drosjeselskapet så de vet at det er en fest på gang der, gå ut i skogen og ta inn litt av skogen på innsiden, ha ballonger hengene ifra taket eller dekk taket/vegger med hvit stoff så blir det litt mer elegant. Når folk maser på div så sier du at det var en god ide, kan ikke du gjøre det for meg! Så slipper du det og de tier snart still. Snakk med en vennine eller to og hør om de kan hjelpe deg litt siden du står fast. Dagen komemr til å bli spesiell uansett fordi dere har planlagt den sammen. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå