Gå til innhold

Kevin...


Firefly77

Anbefalte innlegg

Syns det er et ganske fint navn, jeg. Og det klinger jo like fint på Norsk... Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et av de navna jeg liker minst.

Jeg liker sterke navn, og synes Kevin er for søtt. Kjenner ingen personlig som heter det, men det gir meg ingen gode assosiasjoner.

 

Men alle kan ikke like de samme navna, heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre også av den oppfatning av at Kevin er et litt sånn rampenavn - hvis man kan si det istedet for "harry". For meg går det navnet inn under kategorien med Harry, Remy, Kenny, Robin, Ronny og Johnny osv...ikke mine favoritter kan du si!

 

Men vi skal alle være glad for at vi har ulik smak =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre si meg enig med innleggene over – Kevin har fått et litt harry-preg i Norge… Det er litt synd, for det er jo ingenting galt med navnet. Velger du det, synes jeg du i alle fall bør unngå å legge til et mellomnavn a la André...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer det selv, synes det er nydelig!! ikke et navn som "alle andre" heter...!!! harry navn?? kevin?? ronny og jonny er harry...ikke kevin...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det er ganske harry desverre:-/ Liker det ikke! Men men..liker du det så tar du det, uavhengig av det vi her inne sier;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har dårlige erfaringer med navnet, da jeg kjenner en "drittunge" med det navnet. Ellers er det ett helt ok navn, hverken mer eller mindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin er ikke mye til harry navn, der er jeg veldig uenig. Men at jeg ser for meg en liten ramp, ja det gjør jeg;) Het han ikke det han gutten i Alene hjemme filmene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den amerikanske måten er det rå tøft. Men på norsk blir det harry hvis det utales kEvin isteden for keVin. Klem:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er litt sånn harry rampe navn her i norge..

Kjenner bare en som heter det da og han passer til beskrivelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner to som heter det! Gutt på ca 2,5 år og en på ca 10 år. Han på 10 er suuupersøt, skikkelig lik Marius til Mette-Marit ;)

 

Synes navnet er tøft! Synes du skal gå for det uavhengig om noen synes det er Harry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin er et av mine topp-5 navn, nydelig spør du meg! Harry navn er for meg navner som Ronny, Kenneth, Johnny, osv. Kevin er langt fra Harry synes nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å si det, men Kevin er et av de mest harry navnene jeg vet. Men det kommer kanskje an på hvor man bor i landet? Her jeg bor blir Kevin ansett til å være ultra-harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et navn jeg ville valgt, nei.

 

Hvor jeg kommer fra likestillles Kevin med navn som Harry, Ronny, Johnny osv. Altså Kevin har ikke noe positiv klang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er et ganske fint navn jeg (ikke noen favoritt akkurat, men fint nok), visste ikke at det ble sett på som harry i det hele tatt....Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...