LilleGumman Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Fikk logget meg på nå i dag og ser da at dette er som å komme til et sted med nesten bare kjentfolk ;-) Veldig trivelig å se alle de kjente nickene. Selv har jeg imidlertid snudd litt på mitt - det var egentlig dette jeg skulle ha som nick på BiM også, men der var det opptatt. Og for de som ikke kjenner meg fra BiM; Er 69-modell og trebarns mor etter jeg fikk min tredje lille prinsesse nå torsdag 20. april. Har fra før ei på snart 6 år og ei på 20 måneder. Bor i Bærum med samboer, jobber til vanlig i norges beste forsikringsselskap ;-), men nyter nå dagene hjemme med den lille, noe jeg har tenkt i hovedsak å gjøre i ett års tid fremover.
strikkballen Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Hei, og gratulerer så mye med den nye lille prinsessen! Det var virkelig litt av en fødselshistorie, leste den på BIM. Ha en riktig fin tid med den lille, tiden går utrolig fort synes jeg. Har allerede vært i permisjon i 3 månder, og tiden har rast av sted. Morsomt å følge utviklingen til de små miraklene, det skjer noe nytt hver dag. Nye smil, gurgling, latter etterhvert og mer opptatt av eldre søsken (min lille fantastiske gutt er snart 10 uker). I natt nådde vi en aldri så liten milepæl: Han sov fra 2230 til 0500! Og jeg håper selvsagt dette gjentar seg i natt... Vi får nå se. Ellers er vi faktisk i gang med å se på hus i Bærum, bl.a. Har sett på noen på Stabekk, Jar og Eiksmarka. Får se hva det blir.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Hyggelig med flere kjente her inne;-) Du koser deg vel med din tredje prinsesse nå kan jeg tenke meg, jeg nikoser meg med min 3. prinsesse:-) Ganske fantastisk da!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Velkommen inn, og nok en gang gratulerer så masse!!! Jeg skal prøveå venne meg til det nye nicket ditt... foreløpig litt rart for du er liksom Gummelillan i hodet mitt... Ja, det er mange kjente her, men vi har (naturlig nok) ikke like god tid til å skravle på nettet lenger... Det blir derfor ofte litt stille her... Ekstra hyggelig da at fler og fler fra BiM finner veien inn hit!!!!
LilleGumman Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2006 Ja, det er noen som setter en liten stopper for lang tid foran laptopen her, ja ;-) I morgen er det 2 uker siden jeg har født og fortsatt er det bare kaos her. Skal på styremøte i barnehagen i dag og lovet å ta en tur innom jobb først... Lurer på hvordan jeg skal greie å skjule at i hodet mitt nå er det kun pupp og bleier som råder!? Tror jeg gjør klokt i å si minst mulig i det møtet...
Ronja65 Skrevet 4. mai 2006 #6 Skrevet 4. mai 2006 Flott å høre at alt er bra med dere:-)). Jeg hadde også med meg gulljenta på styremøte for friidretten i dag. Tenkt deg, jeg er sekretær, uten å kunne norsk:-))). Satt ved lapptoppen prøvde å skrive referat, samtidig som hun måtte ha både pupp 1 og 2. Men det gikk bra, håper jeg? Gleder meg til å treffe Leonora:-)) Jenta vår har fortsatt ikke noe navn. Fikk lapp fra folkeregistret i dag, så nå må vi bestemme oss snart. Klemz
LilleGumman Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2006 Litt "svorske" referat må de da tåle ;-) Mitt styremøte gikk greit nok. Satt vel der med puppen ute sammenhengende i over en time. Lederen er også ammende småbarnsmor i permisjon. Ble vel litt mye for de andre stakkars! Og vi var litt inhabile når vi diskuterte det med søskenprioritering i barnehagen da... Vi får få til et treff i Asker så snart Selma 62 har kommet seg hjem med sin lille prins. Har forøvrig tenkt meg på Oslo-treffet førstkommende torsdag. Kan ikke du og din navnløse prinsesse ta dere en tur også?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå