Gå til innhold

Ny presentasjon av gravide Tromsø-jenter ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 29, gift, har termin 15. mars. Har ikke barn fra før -så det blir spennende..Bor på Skattøra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei!

Æ e 30, gift, termin 15. feb. me vårs første. Vi bor på Slettaelva, men æ jobbe i sentrum. Ka du styre me om dagan/kveldan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg er 26 år bor i Storelva har en gutt på 2år og venter nr 2 til våren.

Vi er nettopp tilflyttet og føler oss litt ensomme om dagen(har permisjon), "alle andre" er i barnehagen lissom, så bor du i nærheten eller bare har lyst til å bli kjent med oss(og få en lekekammerat og trillevenn(vi går også små bæreseleturer i lysløypen noen ganger)...så ta gjerne kontakt her, eller,

skriv også gjerne til [email protected]

 

 

 

Vi håper på å få noen nye venner her i Tromsø, gjerne også bli kjent både mødre fedrer og barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei..

Er jeg den eldste her???Jeg er 39 år og venter mitt første barn i slutten av november. Jeg bor sentralt på Troms-øya i lag med min samboer..Oppdaget først nå at det er lokale BIM-treff. Kanskje jeg skal ta meg en tur når neste treff er..Jeg har jo uansett roet ned nå, så for tiden har jeg kun én plan, og det er å kose meg i tiden før nedkomst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

æ e egentli fra malangen,mæn har bodd i tromsø de 5/6siste åran..

har samboer å vi har vært ilag 2år på nyttårsaften..=)

vente første i sluttn av april,nåkka som vi glede oss veldi tell..=D

æ e 22 år,sambo e 26.

bor i tromsdalen før øyeblikke mæn vi leite etter nåkka å kjøpe,så får se kor vi ende etterkvært..

jobbe på en av byens største møbelbutikka,mæn har løst å bynne å studere tell sykepleier etter permisjon..

har hest mæn må vell selge han no..:/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så langt unna deg i alder. Er 36 og venter utpå på nyåret. Bor også på Tromsøya. Har ikke vært på bim-treff. Skal se om jeg får gjort det, men det må bli om det er et treff på formiddagen som passer i forhold til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...