Gå til innhold

Ny presentasjon av gravide Tromsø-jenter ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei !

Har vært å lest her inne en del, men har ikke krevet noe før.Det hadde vært artig med en oppdatert presentasjon av alle gravideTromsø-jenter !

Jeg er 35 år, fra Tromsø , venter barn nr. 3.Har termin 20.06. Enn du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,æ e 29 t høsten,e fra og bor på kvaløya,har ei prinsesse på 7,5 år,har termin 27 august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, fra Ålesund men bor på Slettaelva. Har en gutt på 2 og ett halvt fra før. Har termin 17 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er akkurat fylt 32 år og venter min første til høsten. Termin er 17. sept.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

Æ e 25 år, bor på Kvaløya (marisletta) :)

Vi har en skjønn liten Jonas fra før på 19 mnd som

blir storebror 24. juni, tel ei lita pia ser det ut til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Eg e 30 år og bor på øya, Breivika. Vi har en gutt som blir 3 år santhans og vente en baby 5. juli. Glede meg og kjenne at det begynne å nærme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

 

Eg e 30 år og bor sånn til på øya at utsikten til Ishavskatedralen, Tomasjordnes og ikke minst Stakkevollveien er upåklagelig, hehe.... Har samboer og vi venter våres første rundt 30.juni. Jobber som lærer og studerer engelsk. Ser frem til å tilbringe året hjemme sammen med lillegull - og det e flott å bli kjent med andre vordende mødre!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Æ blir 25 år den 28 September. Har en skjønn gutt som hete Noah og blir 3 år den 26 September. E no gravid igjen. Det ser ut til at det blir ei pia denne gangen. Har termin den 9 September. Så det ser ut til at September e den store måneden i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

innflytta til tromsø, bodd her i snart 1 år. jobber på sykehuset. 25 år, venter vår første 23.06...en gutt!! det er vel ca 6uker til termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jente på nesten 29 år, bor i Kroken. Har jente på 7 år fra før og venter nr.2 24.novmber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! E 23 år og bor midt på tromsøya. Studer til lærer på siste året nu. Min samboer og æ venta vårres første lille den 22. november.Vi gleda oss!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia =)

 

Jeg er 23 år å bor midt i byen. Er nyinnflytta til byen, å rakk ikke å finne meg jobb før magen kom... Så jeg har gått hjemme hele tiden =(

 

Vi venter vår første, ei jente, i slutten av juni!!

Og vi gleder oss masse =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei,hei!

Æ e 31 år, student og bor på øya. Æ e gift og har en gutt på 5 år. Har termin i starten av februar... :- )

E d flere som har termin rundt samme tid?

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Er ei jente på 21 som bor sammens med samboeren min på fastland sia, vi venter vår første i januar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Koselig å se at det va fleire som bor i Kroken som vente nr to i november. Hadde vært koselig å bli kjent sia vår første også e næsten like gammel. Min gutt e 8 år, æ e snart 28 år, har termin 6.november og har nettopp gifta mæ me barnefaren til begge mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Bor sammen med samboern min på Mortensnes. 22år om 5 daga :)

E student og vente vårres første om nån uke, termin 25. August.

Fint å komme i kontakt med nån i samme situasjon i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 33 år, gift og har en sønn på 1 år og 9 mnd. Vi venter sønn nr 2 30. november.

 

Bor på Lunheim.

 

Wibecke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Æ e 26 år og bor på øya. Jobbe som designer og illustratør. Har en gutt på 1 år og to mnd, og skal ha baby igjen(!) i begynnelsen av januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 27 år og jobber i Bladet Tromsø. Venter mitt første barn nå 1.september. Ser vi er en god del som er gravide. Håper folk stiller på BIM-treffene så vi kan møtes. Det hadde vært så koselig!

Elisabeth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, samboende og bor på Bjerkaker. Jeg har termin i månedskiftet november desember. Dette er min førstefødte, men jeg har en stedatter på 6 år som bor halve tiden hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æ e 27 år, samboende på niende året og bor i tromsdalen. Har termin 25/8, førstegangsfødende, så det e spennanes det hær. Vente i spenning no, 11 daga igjen. Artig at så mange fra tromsø e på BIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jente fra Mosjøen på 25, samboende, bor på Stakkevollveien, jobbe på sykehusapoteke, termin 31. desember. Har ei på 4 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...