Gå til innhold

en liten spørreundersøkelse: når spiser de voksne middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hos oss blir det ofte middag etter veslemor har lagt seg kl 19. hun er 10 mnd og spiser ikke sammen med oss foreløpig. regner med det blir anderledes når hun begynner i bhg til høsten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest etter at lillemor har lagt seg :) (dvs rundt 19-20)

Skrevet

Som regel ca kl 16. I helgene etter at gullet har lagt seg, så da blir det 19-19.30.

:-)

Skrevet

Lillegutt (10 mnd) får kveldsmat kl. 1800, vi prøver å sørge for at vår mat er ferdig når lillegutt er ferdig med sin, slik at vi alle sitter ved bordet. Veldig greit å slippe å tenkte på å begynne på kjøkkenet etter lillegutt har lagt seg! Mere kveld;)

Skrevet

Vi prøver og lage mat sånn at vi spiser sammen med dattera, dvs. kl 18. Da kan vi sitte der alle sammen :)

Skrevet

vi spiser som regel i 5-6 tida mens lillegutt tar seg en dupp eller leker seg på gulvet. når han skal begynne med middag skal vi prøve å spise middag sammen med han i 3-4 tiden eller spise mens han spiser grøt til kvelds i 6-7 tiden.

de gangene sambo er på fotballtrening eller spiller kamp blir det etter at gutten vår har lagt seg.

med andre ord, det varierer veldig:)

Skrevet

Stort sett i femtiden. Henter eldste i bhg klokken 15,30, så går vi hjem og da gir jeg først babyen mat og deretter lager jeg middag til oss.

Skrevet

Vi spiser mellom fire og seks, alt ettersom når mannen kommer fra jobb.. Og jeg passer på at snuppa har fått pupp først, så hun pludrer fornøyd på gulvet:)

Skrevet

Vi spiser rundt kl 17 sånn at storesøster på 5 får middag før hun får kvelds.

Skrevet

mellom kl. 17-18. I helgene tidligere!

Skrevet

vi spiser i 1630 tiden på hverdager og i 2000 tiden i helg. Tulla ser på oss mens vi spiser og i helgene har hun lagt seg når vi spiser.

Skrevet

spiser mellom 17.30 og 19 jeg, varierer en del egentlig..

Skrevet

vi spiser rundt 1630-1700 .da er mannen kommet hjem . da sitter vi alle og spiser sammen. lille mann på 9,5 mnd spiser også sammens oss

Skrevet

Vi spiser sammen hele gjengen kl.17.30-18-tiden.

Skrevet

I uka spiser vi mellom 4 og 5, og i helga rundt 8 og 9. Lillegull på 8 mnd spiser sammen med oss i uka, og elsker det!

Skrevet

Søndag spiser vi alltid tidlig...

Skrevet

Vi spiser middag når pappaen kommer fra jobb, ca 17.45. Da er både de voksne og poden på 3,5 år sultne. Veslemor er bare 8 uker så der blir det pupp i tide og u-tide.

Poden får ofte en skive, yoghurt, eple e.l. når vi kommer hjem fra Bhg, for han blir det litt lenge å vente på middag til nærmere 18.

Det skal nevnes at jeg (når jeg ikke har permisjon) er hjemme fra jobb ca 16.00 så jeg har god tid til å handle og lage middag.

Skrevet

Mellom 16 og 17:30, lillegull på 10 mnd spiser middag sammen med resten av familien!

Skrevet

mellom halv 4 og 4 pleier maten være klar vist sambo ik jobber overtid

Skrevet

16.30 her i huset, og har vi noe hun kan spise,så får hun spise. Men gir gjerne henne middag i tre tia. 10 mnd er hun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...