Gå til innhold

sover hele tiden..


marguritten

Anbefalte innlegg

jeg er overdreven trøtt-.......våkner kl 0900,,,,å legger meg igjen kl 10 00...så sover jeg til kl 14:30 (da er jeg sulten)

så sovner jeg på kvelden igjen kl 23....

 

det er sykt......har ikke sovet så lenge siden jeg var tennåring... :)

å man er jo helt døsig resten av dagen....

 

er det flere som er overdreven trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!

Kjenner meg igjen. Ikke det at jeg sover så mye, men at jeg er trett hele tiden. Ettersom jeg jobber 100 % har jeg ikke mulighet for å sove når jeg vil, men det blir mye gjesping. Har ikke overskudd når jeg kommer hjem fra jobb- enda jeg alltid har hatt mye overskudd tidligere. Nå gidder jeg ikke tanken på å gå en tur eller besøke noen på kveldstid. Håper dette endrer seg.......... Er jo bare uke 6+2.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at alt skal bli bedre etter uke 12......... får bare håpe det stemmer! :-)

 

ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke fått sneket med til en liten lur på ettermiddagen pga 1.mai arrangement, så nå er jeg virkelig sengeklar.... trøtt som en strømpe her jeg tusler rundt.. surfer her, steiker lapper til småttisene til kvelds og gjør klart ting for morgendagen. Er mye trøttere enn normalt jeg også...zzz

 

Gleder meg til ungene er i seng så jeg kan slenge meg på sofaen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som er trøtt hele tiden.... tidligere var jeg full av energi og trengte nesten ikke søvn.... men nå trenger jeg altfor mye.... dette blir slitsomt utover nå som eksamen begynner...

er det noen som har tips til å få bedre energi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...