lifa og Eline Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 å ha en baby i huset. Vi holdt på med en adopsjonsøknad når jeg ble gravid, noe jeg egentlig ikke skulle kunne bli etter utsagn fra gynekolog. Har i grunnen aldri tenkt over hva man går glipp av ved ikke å føde baby selv. Når hun skal ha mat og hun ligger der og leker med brystvorten det er jo så søtt og se på. for ikke å snakke om det fantastiske når de oppdager fingrene sine. for øyeblikket er de mer inni munnen enn utenfor. Det ser jo så søtt ut at mammaen får en klump i brystet når dette lille vesenet ligger på leketeppet sitt og suger iherdig på tommlen og øynene igjen.hun er jo bare til å spises opp da. veldig rart å tenke på at dette er ting jeg ville ha godt glipp av hvis vi hadde fått gjennomført adopsjonen vår, men da ville jeg jo heller ikke ha savnet det. Eline er førøvrig 12 uker i dag og akkurat nå har hun en av sine veldig sjeldne dupper her hjemme som varer mer enn 20 min. Veldig deilig at hun sover litt men tror vel det kanskje er på tide å vekke henne snart.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Ja, det er den største gave man kan få - bære frem disse små vakre vesenene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå