Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 dubbe jeg har lagt merke til at du skal gifte deg der, og det har jeg også veldig lyst til, men ikke før neste sommer. har fått tilbud og tenkte jeg kunne spørre deg om hvordan du hadde fått det? skal dere leie inn band? og når det er fritt oppsett av bar i lokalene, betyr det at men kan ha med egen alkohol?
Dubbe Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Heisann!!! Jeg tok kontakt med Ninette Berg ved Ernst- og hun sendte meg den mest utfyllende mailen ever, derfor valgte jeg også de, hehe. Man betaler ikke leien av lokalet, dette ligger i kuvertprisene pr. hode. Vi skal leie band, "lause strenger" heter de, er fra mandal. KJenner dere til de? - dette var også en anbefaling fra Ernst, da de har fått gode skussmål. Når det gjelder bar, så har de alkoholen. Slik vi skal gjøre det, så skal gjestene få enten 3 glass rødvin eller øl til maten (og så mye brus de klarer, hehe) og så får de jo musserende vin til annkomsten- og så får de betale sin egen drikke utover kvelden Bare spørr om du/dere lurer på noe mere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå