murmelmor Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 når en skal gifte seg hos byfogden? Vi skal ikke ha noe selskap, bare ut og spise med forloverne etter vielsen.
anonyminos Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 hei:) jeg skal gifte meg hos byfogden i juni...skal heller ikke ha noe selskap, skal bare ta med foreldra våre på en fin resturant om kvelden... men siden vi skal til fotografen og slik, så skal jeg ha både vanlig brudekjole og brudebukett....ville ikke vært foruten de nydelige bildene av en så minnerik dag!! er redd jeg angrer etterpå, for da er det liksom for sent!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 jeg ville hatt på meg en fin og enkel brudekjole til vielse og fotograf, og som også kunne brukes når vi skulle ut å spise.. jeg går å drømmer om å gifte meg i en sjømanskirke, og bare spise på en fin resturant, sammen med familiene våre
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Vi hadde sånt bryllup, og jeg fant en enkel rett offwhite kjole i silke- og linblanding i en UNO-butikk. Kjolen rakk til midt på leggen. Så hadde jeg en topp over, den var i to andre offwhite-nyanser. Toppen er AVALON-design. Kjolen har jeg brukt en gang etterpå, med en annen topp over. Har kjolen hengende og den kan brukes i nesten enhver festlig sammenheng, med ulike topper til. Du kan få se bilder dersom du har en e-postadresse jeg kan sende bildene til. Vil ikke legge dem ut... :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2006 #5 Skrevet 4. mai 2006 Skal ha på meg slengbukse og en hippie-aktig kjole som dekker over det faktumet at buksa er for liten, og at jeg må nærmest sy den fast på meg...er ikke alltid så praktisk med baby i magen! Det her er tross alt dagen min, og da har jeg selvsagt valgt de klærne jeg liker aller mest! Frister til å lage en blomsterkrans til å ha i håret, men er redd det kommer til å bli litt for mye...dessuten vet jeg ikke åssen man lager en sånn krans! Kjæresten min skal ha på seg lilla bukser (som jeg har lagd), og jeg tenker meg en machende, litt hippie-aktig, skjorte. Ikke noe slips eller den slags! Jupp...vi er nok veldig utradisjonelle, men jeg gleder meg so fy til den store dagen!:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå