mars79 Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Hei,hei.. føler jeg begynner og få veldig dårlig tid.. Snakka med søstra til sambo i går, dem skal gifte seg 4 uker etter oss og der er alt klart, vi har det meste IKKE klart.. Har bare fått booka kirka og lokale vi skal ha festen på og fått sendt ut innbydelse.. Vi skal gifte oss 12 aug, ikke er klær klart, heller ikke blomster,bordkort,mat, hvordan farger vi vil ha,sanger osv,osv..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 He he, nå begynte jeg å stresse! Vi skal gifte oss to uker etter dere, og har akkurat bestemt oss for å gjøre det! Har ordna prest og lokale, men ikke noe mer. Huffda, kjenner jeg stivner litt til i nakken..
Dubbe Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Hei! Vi skal også gifte oss 12. august! Hvor skal det skje hen? Kristiansand her på oss! Du har hvertfall fått booket det viktigste, kirke og lokalet og fest. Sett deg ned å lag en liste over alt som har blitt gjort, og må gjøres. Litt hjelp: Finne kjole Finne sko Finne dress til han (leie koster rundt 2000-2500) Finne sko til han Velge blomsterdekoratør til bukett- ta med bilde av kjolen. Da lager de den så personlig som du kan få den - senest 4 uker før! Ringer- hvilke ringer vil dere ha? - senest 5 uker før! Smykke- Tiara?(hos brudesalong) Slør (hos brudesalong- eller kjenner du noen som vil låne deg ett?) Mat (Kan de dere har bestillt lokalet hos hjelpe dere her?) Spørr venner som ikke er blitt invitert, om de vil servere. På den måten så får de også ta del i dagen deres! Ta å velg det farvetemaet som dere vil ha- vi skal ha rødt, gull, champagne, hvit og perler- enkelt og romantisk! Bordkort- velg en rød tråd gjennom d hele. Vi skal ikke ha sanger- er ikke oss. Men heller legge inn "røykepauser" og slikt, og folk som faktisk ER flinke til å synge, heller synger en sang . . . ALtså, hvis en tenker etter, så har du ikke dårlig tid heller. Men du burde finne deg kjole og sko- samt blomsterdekoratør! klemmer
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal gifte meg 24.juni jeg....... og føler jeg begynner å få VELDIG dårlig tid..... Joda, har fått unna en del, men er også mye som mangler!!! Dubbe, hjelpe meg finne undertøy?????????? Du vet hvordan det må være............. hehe uææææææææ!!!!! stopp tiden!!!!!!!
mars79 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2006 vi skal gifte oss i røyken kirke.. (Utfor Drammen) Skriver ned lista så kanskje jeg får med alt Høres veldig fint ut med fargene dere skal ha, veldig romantisk.. På torsdag tenker jeg at jeg blir å se på kjole, har snakka med ei venninne som skal bli med meg (forloveren min bor langt unna), har litt lyst og høre andres meninger, men regner egentlig med at di som jobber på brudesalongen er ærlig..
FruMamma med nr 2 Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 Hei hei! Jeg blir nesten stresset på deres vegne(ikke vondt ment)...Vi skal gifte oss 19.august og har alt klart. Det vi mangler er papirene og lage bordkortene. Pairene kan vi ikke ordne så altfor tidlig, og bordkortene vet vi hvordan vi skal ha, men lager de ikke før vi vet hvem som kommer.. Jeg fikk beskjed fra brudesalongen om å bestemme meg for kjole i slutten på januar pga at de beste og fineste går først, og at de har tid på seg til å bestille den hvis det ble nødvendig... Det er bare å stå på. Det er vel når man blir stressa at man gjør mest:) Lykke til!!
mars79 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2006 Hadde det ikke vært for at jeg fikk baby 22februar hadde jeg kanskje hatt kjolen klar og etter fødselen var jeg veldig dårlig form,( måtte ta keisersnitt til slutt ) så derfor er jeg litt seint ute, men håper på å finne drømme kjolen for det.. Det er vel som du sier, når man er stressa får man vel mest gjort..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 2. mai 2006 #8 Skrevet 2. mai 2006 Hei dere!! HUSK Å BESTILLE FRISØR!!!!! Er frisør selv,og vett hvor tidlig ute enkelte er med å bestille time,så ikke vent for lenge.. Skal også gifte meg 12 august,og det som er iorden her er: Kjole,egentlig sikkert for liten til den tid,er blitt gravid..... Frisør til meg og dattera mi og forloveren. Kjole til dattera mi,skal være brudepike. invitasjonene er sendt ut for tre uker siden. vett sånn ca hvordan buketten skal være.. lokale,kirke og kokke er i orden. Fotograf er også bestilt.. noe mer eg måå gjøre innen kort tid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå