Gå til innhold

GRATTIS HILDE :)


jannine

Anbefalte innlegg

3.mann ut som mamma på kun kort tid!!!

 

30.04 kl.19.26 ble lille Sondre født.

3825 g og 53 cm lang.

 

Alt vel med mor og barn :)

 

-det ble iallefall aprilbarn, akkurat innafor!

 

Spent på om hun rekker treffet altså... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, takk!

Det var godt å endelig få han ut. Jeg gikk jo hjemme med rier med max 8 min mellomrom i to døgn uten at det ville bli noe mer av dem!

Etter at jeg ringre føden for 3. gang fikk jeg komme på kontroll. Begynnte å bli litt sliten og ikke minst bekymret. Trodde jo ikke det skulle ta så lang tid;) Da jeg ble kotrollert kostanterte de at jeg hadde 6 cm åpning og da ble jeg ikke lenger behandlet som en hysterisk 1,gangsfødene;)

Etter mye trasking i korridorene med den berømte prekestolen ble vannet tatt. Når han fortsatt ikke ville ut ble jeg satt på drypp. Etter tre og en halv time kom han endelig!

 

I dag reiste vi hjem og koser oss masse! Må ned igjen på sykehuset i morgen for å ta Føllingstesten.

 

Har store planer om å komme på treffet, men jeg får vel ikke love noe før dagen er der.

 

Gled dere, dette er fantastisk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Formen er bra og jeg regner med jeg tar en tur, men tror nok ikke jeg holder ut hele kvelden;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :)

 

Høres ut som en fryktelig slitsom affære, men det er vel sånn det skal være med dissa barna... Hehe.... Kanskje det bare er en forsmak på hva vi har i vente de neste åra?? Hehe....

 

Spent på å se dere ikveld, både med og uten kule-mager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...