Gå til innhold

hvordan få til jente??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

blir bare gutter her i gårde, skal vi få jente må jeg vel bytte ut kallen:)

kjekt med gutter, men det hadde vært kjekt med ei lita taus også..

 

andre som bare får gutter eller jenter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her får vi jente nr 2. Hi hi. Legen glapp det ut på en ekstra UL bare jeg var på, og gubben vil ikke vite, så jeg tviholder på hemligheten. Vel: nå vet dere det også. Ikke si det bort. HYSJ.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg som husker et inlegg fra deg fra en dag tidligere...om at legen sa kjønnet ved en glipp, og at mannen din ikke vil vite...men jeg lover å ikke si han noe...*fnis*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha sex sjeldent.....hehe, vet ikkeom det funker helt da...men sist fikk vi gutt, hadde en del sex på den tiden jeg blei gravid...denne gang,...ingen av oss kunne huske at vi hadde sex....og UL sier jente..men tiden vil vise.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ha sex rett før eggløsning. For jentene er senere til å svømme, så da vil jenten være framme når egget kommer. Hihi. Dette har iallefall jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at man skal ha sex ofte, for jente sædcellene lever lenger en guttene, men di svømmer senere.

Så hvis man da har sex ofte øker antallet jentesædceller, og sjansen for at en av jentene skal komme først frem øker.

 

Var i hvertfall noe slikt jeg hørte en plass, og vi venter nå jente nr 3 og vi har hatt sex ca annenhver dag, di gangene vi har prøvd og bli gravide.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...