Gå til innhold

Kjedelig sex...hater det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er en mann i et fast forhold, vi har ett barn sammen og alt det der. Men sexen, argh...den stinker! Er så sinnsykt kjedelig, hun er ikke med på noen ting. Jeg har lyst til å prøve noe nytt, eksperimentere. Prøve det ene og det andre. Men hun vil ikke - hun vil bare ikke. Misjonær, litt bakfra, hun rir litt og det er det. Jeg elsker å slikke, men da blir det for mye der, eller for mye der, eller så kiler det litt, eller, eller, eller.... Hun suger meg en sjelden gang, det er noe av det beste jeg vet, det vet hun også. Men hun liker det ikke så veldig, og da blir det heller ikke noe spennende over det. Jeg liker å sprute på henne, på ryggen, magen, at hun runker meg så sæden bare renner...det er jo æsj, ekkelt og kvalmt. Jeg blir sprø snart jeg assa. Sex er jo så deilig, så godt, så befriende. Noen hopper i fallskjerm - jeg vil bare ha deilig sex, kanskje litt rått også. Filme, binde, sprute, suge, slikke....ja bare ha deilig sex som går av seg selv. Men neida, det er hun ikke med på.

Jeg blir snart syk...

Mvh.

Frustrert mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...meg igjen.

Må bare legge til at jeg er helt sikkert egoistisk, tenker "bare på meg selv"....

Mvh.

HI

Skrevet

Å nei så kjipt da!! Jeg er en jente som vil akkurat det samme som deg og så er det typen min som er så forbasket treig å få med på sex. Han er grisete og kinky nok når han først er med, så det står ikke på det, men det blir så alt for sjelden. Jeg har tatt opp dette med ham flere ganger og noen ganger ender det i krangel og grining og det er helt jæ...når det skjer. Føler meg skikkelig uattraktiv når han vil ha sex så sjelden. Ikke er jeg urenslig og jeg har alltid velfrisert dott og er med på det meste. Jeg er velstelt og liker typen min godt. Han påstår at vi har sex hele tiden. Det er rene sprøytet. Vi har sex ca en gang i uken, kaaaanskje to hvis jeg er heldig. Han foreslår sex og tar initiativ innimellom men jeg har en ekkel følelse av at det bare er for å holde mas og krangel unna. Ikke fordi han har brennende lyst på meg. Han klarer jo alltids å jage fram en ereksjon og ta en runde liksom. Innimellom har jeg bare lyst å drite i å stelle meg og ordne meg og bare la dotten gro vilt og gi fa... Gå i grilldress og hestehale oppå hodet. Det betyr jo ikke noe likevel selv om han sier han synes det er veldig viktig at man steller seg og gidder å gjøre en innsats.

Arrrgh!! Jeg har prøvd å være avholden, ikke mase på han, være forførende, sexleketøy, foreslå nye ting osv osv men det er ikke noen endring på sex hyppigheten. Jeg vil helst ha ca 3 ganger i uken, innimellom oftere også. Hvorfor skal det være sånn at "å nei, vi hadde jo sex i går så da kan vi ikke ha sex i dag også..!". Grrrrrrr!!!!

Skrevet

Jeg har det som deg, jente....

Fruen vil ikke så ofte som meg, jeg vil jo hele tiden. Men det er kanskje det som er litt av "problemet" også, at hun vet jeg alltid er tilgjengelig....

Så jeg prøver å gjøre meg litt kostbar innimellom, men det er ikke så enklet når jeg har så lyst på sex!!

Men heldigvis får jeg ikke den kommentaren du får om at vi hadde jop sex i går....den syns jeg tok kaka!!

Og at den kommer fra en mann da, det er uforstående for meg....

Skrevet

Vel, jeg må jo legge til at han aldri har sagt den setningen da, det er mer sånn jeg føler det. Jeg blir "forstyrret" når vi har sex for jeg kommer ikke unna tanken på at det blir nok lenge til neste gang siden vi gjør det nå. Jeg er litt sånn at hvis sexen er deilig så vil jeg bare ha mer. Ikke spare til om to uker. Det er jo som å spise to peanøtter når man vil ha hele posen. Liker ikke rasjonering når det gjelder sex!! Sex er deilig og befriende og ikke minst gratis. Jeg vil ha masse sex, ikke sjelden, som om vi var pensjonister. Er ikke klar for å ha kjipt sexliv når vi bare er midt i 30-årene.

Skrevet

jeg er så enig, så enig!!

skulle ønske det var fruen min som hadde disse meningene.....

En kvinne i midten av 30-årene er jo i sin beste alder!!!!

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også. og nå i svangerskapet er det ekstra ille. Tenk å kunnen ha det 3 ganger i uken. Da ville jeg slippe å gå omkring å tenke på sex hele tiden. Nå orker jeg ikke mer. Selv om jeg har vært en del kvalm, trett og uopplagt, er ikke det noe hinder i og for seg, har alltids noen timer hvert døgn hvor dette skulle være mulig.

Hunnkjønn over 40 år

Skrevet

Nettopp! Jeg driter i om jeg er trøtt. Jeg klarer alltid å ha litt sex, det er bare deilig det. Man trenger jo ikke holde på i timesvis hver gang. En rask runde klarer man, og ikke trenger man ha så store forventninger hver gang heller. Og vondt i hodet - vel, det er vel sjelden man har sååå vondt i hodet at man ikke klarer å ha litt sex.

Jeg greide iallefall å få typen med på sex for to dager siden. Ikke verst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...