Gå til innhold

Da var det vår tur, termin 7.januar!!!

Anbefalte innlegg

Endelig,

2 streker på testen. Etter nesten 1 år med forsøk, hvor vi bekreftet lavt stoff-skifte halvveis. Det ble en del blodprøver før verdiene var i 0. Og da ble jeg gravid etter 2 forsøk. JIPPY..... tok en test i går og en bekreftende i morges.

Vi går litt rundt oss selv her i dag...mange rare tanker hos oss begge.

Fortsetter under...

Hei!! Gratulerer så mye :)

Jeg har også akkurat testet positivt - termin 10.januar. (1pp)

Dette er bare helt utrolig - kjempespennende! Har mange tanker i hodet jeg også - hva gjør jeg nå? Tenker å ringe til legen i morgen og høre når de vil ha meg til å komme. Jeg har jo testet 3 ganger, så jeg vet det stemmer :)

Lykke til !!

Gratulerer så mye til deg og andre heldige nygravide! Selv fikk jeg, for aller, aller første gang, bekreftet positivt test i går (etter et alt for tidlig, men likevel positivt, testforsøk tidligere i uken!). Som total nybegynner er jeg usikker på hvordan jeg skal beregne termin så tidlig, men hvis jeg regner 40 uker fra 1. dag i siste mens, har jeg termin 6. januar - kan det stemme? Eller skal jeg regne fra unnfangelsesdato (som jeg "tilfeldigvis" vet nøyaktig når er!). Gleder oss veldig sammen med dere!

Annonse

Hei. 40 + 2 regner de med tror jeg. Sjekk ut i kalenderen på hovedsiden (til venstre) og skriv inn siste mens første dag. Babyverden har også en fin en. Der ser du datoer for alle spesielle ting som skjer i hele svangerskapet!!!! :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...