Gå til innhold

Da var det vår tur, termin 7.januar!!!


Fidus

Anbefalte innlegg

Endelig,

2 streker på testen. Etter nesten 1 år med forsøk, hvor vi bekreftet lavt stoff-skifte halvveis. Det ble en del blodprøver før verdiene var i 0. Og da ble jeg gravid etter 2 forsøk. JIPPY..... tok en test i går og en bekreftende i morges.

 

Vi går litt rundt oss selv her i dag...mange rare tanker hos oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!

 

Fikk positiv test idag jeg :) Har testet litt før, men fått negativt svar (tydeligvis testet for tidlig, hehe)

 

Terminene min er også 7 jan 2007 :)

 

Ønsker deg all mulig lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy da...gratulere så mye!Vet åssen du har det..har selv prøvd snart et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Gratulerer så mye :)

 

Jeg har også akkurat testet positivt - termin 10.januar. (1pp)

 

Dette er bare helt utrolig - kjempespennende! Har mange tanker i hodet jeg også - hva gjør jeg nå? Tenker å ringe til legen i morgen og høre når de vil ha meg til å komme. Jeg har jo testet 3 ganger, så jeg vet det stemmer :)

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg og andre heldige nygravide! Selv fikk jeg, for aller, aller første gang, bekreftet positivt test i går (etter et alt for tidlig, men likevel positivt, testforsøk tidligere i uken!). Som total nybegynner er jeg usikker på hvordan jeg skal beregne termin så tidlig, men hvis jeg regner 40 uker fra 1. dag i siste mens, har jeg termin 6. januar - kan det stemme? Eller skal jeg regne fra unnfangelsesdato (som jeg "tilfeldigvis" vet nøyaktig når er!). Gleder oss veldig sammen med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. 40 + 2 regner de med tror jeg. Sjekk ut i kalenderen på hovedsiden (til venstre) og skriv inn siste mens første dag. Babyverden har også en fin en. Der ser du datoer for alle spesielle ting som skjer i hele svangerskapet!!!! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...