gigi har okt.jenteskatt Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 er 12 + 4 idag jeg.... dette er min tredje... har stor mage syntes jeg blei synlig allerede ved åtte uker..ser nesten ut som slik jeg var ved 17- 18 uker sist gang... lagt på meg tre kilo... noen andre som fikk litt mage tidlig::?? jeg er 28... hva ligger deres alder på da..??
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Velkommen hit! Det skal ligge en presentasjonstråd her et sted, bare let litt, så finner du den sikkert
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Hei og velkommen ! i uke 12 hadde jeg gått ned 1,5 kg ca.. men i uke 15 hadde totalt sett lagt på meg 1,2 er akkurat fyllt 29 og dette er min første
suna-78 Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Hei, velkommen, jeg er også 28 ; ) Jeg er 14+4 på vei og det er første svangerskap, føler kanskje det har kommet litt mege siste dagene, men er ikke helt sikker,,, Gått ned i vekt pga kvalme,,, ; (
buggi med 2 jenter Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Hei!! Jeg hadde ingen mage før jeg kom i 12++ uke. men plutselig kom den litt veldig plutselig.... Nå er jeg 15+4 og en ser tydelig at jeg er gravid. Folk kommer bort å sier gratulerer til meg , uten en gang å spørre om jeg er gravid først. Jeg har nå lagt på meg 4,5 kilo:( kan ikke gå med noen av de gamle bukser lengre. Det sluttet jeg med i uke 12. kunne forrsat en uke eller to til med dem men da så det bare ut som jeg hadde blitt tjukk istedenfor. Bedre å se gravid ut enn tjukk... he he Jeg er 27 år og dette er første gang jeg har kommet så langt i en graviditet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå