Rasko Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Såvidt jeg har forstått, bruker veldig mange vokset lintråd når de lager smykker. I hobbybutikken anbefalte de silketråd, men den er jo ganske tykk, og da har de minste perlene for små hull. Hvilken tråd bruker dere?
tasah Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Heisann Jeg bruker vokset lintråd, syns det er kjempegreit å arbeide med, samt at det gir et flott resultat. Silketråd har jeg ikke brukt så det vet jeg dessverre ingenting om:)
*Anna* Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Bruker litt forskjellig, alt etter hvilket smykke jeg lager, wire blir fint dersom smykket skal være litt stivt, det blir hengende i en pen bue rundt halsen. På lange smykker er vokset lintråd bra, evt nylontråd, som du får i mange forskjellige tykkelser. Selv de minste perlene går på tynn nylontråd!
lillemor77 Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 bruker vokset lintråd.....men har lyst til å prøve andre typer og teknikker...tar gjerne i mot tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå