Gå til innhold

Ett par spørsmål bare, om krom og energi


Gjest

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ta KROM, da dette hvist nok skal hjelpe på søt-behovet, som jeg er veeeeeldig plaget med.

Er det andre her inne med erfaring med krom?

-Hvor mye pr dag?

_har hørt at du bør ta opp i 300mgpr dag for å ha bra effekt.

 

Og hva med ENERGI?

Jeg er sååå tappet for energi, jeg orker ikke noe.

Har prøvd Roaenrot, men etter å ha tatt 3 piller pr dag i 2 uker uten overhodet å merke noe gir jeg opp.

-Noen som tar noe for økt energi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du har virkelig tenkt å prøve å gå ned i vekt, så vil nok energien komme etter hvert. Hvis man spiser ordentlig og beveger seg litt mer enn vanlig så kommer energien og. Det har jeg merket. Mye mer energi og ikke så trøtt nå som jeg spiser ordentlig og trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble anbefalt å ta opp mot 9 kromtabletter i starten, og så redusere til 6, 4 og vedlikeholdsdose på 3. Det høres jo vannvittig mye ut, men damen i helsekostbutikken, sa at det var det som måtte til hvis det skulle ha effekt. Men at de ikke hadde lov til å anbefale det på boksene.

Jeg hadde god effekt av de. Det tok vekk sjokoladehungeren min. Men av en eller annen idiotisk grunn havnet jeg utpå sjokoladegaleien igjen etter en måned og sluttet med krom. Helt utrolig at det går an, men det gjør det faktisk.

Nå har jeg store planer om å starte opp igjen. For det skal jeg ha, jeg gir jo ikke opp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen efaring med krom, men når det gjelder sink (blant annet i solsikkefrø) og jern så er jo mangler på det hemmende på energinivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...