Gå til innhold

Herregud, e d muli?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fy faan så skuffet jeg er over meg sjøl.

Gikk på vekta i dag.

Dèt var ingen god opplevelse.

 

Den viste 104 kilo.

Fordelt på 170cm.

 

Fom i morra den dag skal jeg starte ett nytt og bedre liv.

Herregud, jeg er 3 kilo TYNGRE enn da babyen min ble født, for snart 5 måneder sia.

Herregud.

 

Jeg sjemmast.

 

Kommer til å skrive mye her inne framover tror jeg.

Greit å ha noen å "stå litt til annsvar" til.

 

Lykke til til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis felles trøst hjelper så er jeg i samme båt..... Bare en mye større båt.....

Jeg la på meg 15 kilo med gutten min. Er tyngre enn deg. To uker etter fødselen var 17 kilo av.... Så det meste var vann, pluss at jeg spiste nærmest ingenting etter fødselen. Jeg var kjempelykkelig, og tenkte at dette går veien, nå er det amming og da skal jo kiloene forsvinne. Men hva skjer..... Jeg begynner å spise igjen, lillegull krever meg hele døgnet og jeg tyr til lettvinte løsninger. Legger på meg en masse kilo igjen, og er nå like stor som da jeg var høygravid.

Nei, man skulle ikke tro at det gikk an, men det gjør det altså.

Nå er jeg på slankern igjen, og har bestemt meg for at det er siste gang jeg går gjennom dette. Det får jo være grenser på idioti. Når jeg ser nå hva jeg skriver så gremmes jeg over meg selv. Men som i et innlegg overfor her ang. krom, så gir jeg i alle fall ikke opp. Men nå får det være nok ;-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, synd å si det men "godt " vi er flere..........hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Enig med deg, får da være måte på idioti........VI SKAL GREIE DET VI!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...